Gå til innhold

Call Of Duty 2, hva synes du


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men grafikken blir jo shitty i forhold til DirectX9 da.. Sjekk vannet liksom.. :mrgreen:

5108913[/snapback]

 

Jo seff, men for de med lower-end maskiner er dette valget upperlig, pluss man eier litt bedre via MP når FPS flyter max :cool:

5109060[/snapback]

 

 

Akkurat nå føler jeg at min amd 3500+ m/ 6800 Ultra og 2 gb ram er low end.. har 20" lcd, og vil helst kjøre spill i 1600x1200. Menne... da sliter jeg på dx9 :(

Lenke til kommentar

har kommet ganske langt nå, har igjen siste delen på D-Day. synes det virker litt kort dersom den lista over missiona stemmer, men det er et bra spill, man får virkelig stressa seg og det er moro når det kommer masse tyskere springene over sanddynene :D MG-42 :love:

 

grafikken er nice. kjører alt på full flis med 4x AA i 1280*1024. har ikke peil på fps, men det flyter bra, så jeg klager ikke. oppsett i signatur. (skjermkort uklokka til daglig)

Lenke til kommentar

Hmm.. korteste spillet i historien? Men moro var det. Spilte mesteparten på dx7. Jeg er i tvil om ytelsestapet ved å bruke dx9 kan forsvare den litt bedre grafikken. Men det blir kanskje vanskelig å sammenligne når det ene flyter som bare det, mens det andre er et lysbildeshow.

Endret av Radial
Lenke til kommentar

Snart ferdig med spillet jeg også. Dette må være noe av det beste jeg har spillt på lenge. Her går det ikke an å sitte med hendene i fanget når man spiller. For en action! Det eneste jeg er litt missfornøyd med, er lyden på våpnene. Den virker litt spinkel. Men ellers så er grafikk og gameplay helt på topp. Føler virkelig at dette er et spill man kan runne flere ganger. Lett å gå glipp av noe, i det tempoet som er her. Nei, dette var vel anvendte kroner. Spilletiden til tross. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...