Gå til innhold

Call Of Duty 2, hva synes du


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liker spillet men...

Server greiene er helt FUX!

Er det noen måter jeg kan kopiere en ip? er det noen måtejeg kan lime in en IP? hadde vært greit ettersom jeg liker og spille med venner

5196763[/snapback]

 

Har samm faenskapet med den server lista eg også, men noe som ser ut til å hjelpe er å nytte seg av the all seeing eye, her finner man mange gode servere, og samtidig for min del så ser det ut til at server lista i spillet funker bedre når eg først kobler meg opp til ein server via Eye :dontgetit: etter å ha gjort det funker lista som den skal :roll:

Lenke til kommentar
Ja.. jeg bruker All seeing eye. men jeg er dritt lei av alle tillegsprgrammer osv. Jeg håper for guds skjyld det ikke blir like vanskelig og finne Patchene på dette spillet som på CoD 1. for det var jævlig:P

5198475[/snapback]

 

Skal love deg det ha vert en bra hurlumhei her rundt det spillet mang en gang :hrm: Er faktisk det verste eg har vert borti :!:

Lenke til kommentar
Her er et eksempel: jeg søker på Google... Call of duty patch 1.6:P så finner jeg masse piss hvor jeg må registrere meg og betale for faen. jeg blei dritsur

5202151[/snapback]

 

 

Regner med at dette var en spøk, sikkert derfor ingen andre heller har svart...

Det kom aldri noen oppdatering på cod1 etter 1.5, ihvertfall ikke offisiell...

Lenke til kommentar

For dere med serverproblemer anbefales å bruke ASE eller Xfire, myye lettere enn den som er i spillet (som er pretty bad).

Veit ikke om dette er tatt opp før, men for dere som sliter med dårlig fps, er det noen fps-tweaks commands ute og går.

 

/r_gpusync 0

/r_multigpu 0

/com_hunkmegs (halvparten av ram du har, max 512)

 

Er en del flere også, kan poste seinere :D

Lenke til kommentar

Trur det er dvd-rom, men skal ikke si for sikkert...

Er vel bare prisen som antyder det... Ville ringt for sikkerhets skyld..

 

*****

 

Glem det, t.o.m. prisen antyder ikkeno... :hmm:

 

Der ut som de aller fleste selger som cd-rom, så jeg trekker det som sagt tilbake... sannsynligheten er vel da cd-rom... :ermm:

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...