aJz/zzz Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Grunnen til noen av dere får dårlig fps er fordi dåke spiller med Direct 9 Prøv med direct 7 skriv inn desse komandoene /com_maxfps 125 /cg_drawfps 1 Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Likte spillet jeg Et a spillene jeg virkelig har levd meg inn i.. Lenke til kommentar
GoUrmet Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Liker spillet men... Server greiene er helt FUX! Er det noen måter jeg kan kopiere en ip? er det noen måtejeg kan lime in en IP? hadde vært greit ettersom jeg liker og spille med venner Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Liker spillet men...Server greiene er helt FUX! Er det noen måter jeg kan kopiere en ip? er det noen måtejeg kan lime in en IP? hadde vært greit ettersom jeg liker og spille med venner 5196763[/snapback] Har samm faenskapet med den server lista eg også, men noe som ser ut til å hjelpe er å nytte seg av the all seeing eye, her finner man mange gode servere, og samtidig for min del så ser det ut til at server lista i spillet funker bedre når eg først kobler meg opp til ein server via Eye etter å ha gjort det funker lista som den skal Lenke til kommentar
GoUrmet Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Ja.. jeg bruker All seeing eye. men jeg er dritt lei av alle tillegsprgrammer osv. Jeg håper for guds skjyld det ikke blir like vanskelig og finne Patchene på dette spillet som på CoD 1. for det var jævlig:P Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Ja.. jeg bruker All seeing eye. men jeg er dritt lei av alle tillegsprgrammer osv. Jeg håper for guds skjyld det ikke blir like vanskelig og finne Patchene på dette spillet som på CoD 1. for det var jævlig:P 5198475[/snapback] Skal love deg det ha vert en bra hurlumhei her rundt det spillet mang en gang Er faktisk det verste eg har vert borti :!: Lenke til kommentar
Battone Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Eh, vanskelig å finne å patch til cod1? Noen bør virkelig ta seg et kurs i bruk av internet om man sliter med det... Må jo være flere hundre sider som har hatt dem opp gjennom tiden.. Derimot mods til cod1 er en helt annen sak, det kan være litt værre... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Sku no aldri tro det var vanskeligere å finne patch til COD1 enn andre spill Lenke til kommentar
GoUrmet Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Her er et eksempel: jeg søker på Google... Call of duty patch 1.6:P så finner jeg masse piss hvor jeg må registrere meg og betale for faen. jeg blei dritsur Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hvordan er CoD2 online i forhold til CoD1 og UO? Har skjønt at browseren er herk. Men får man samme feeling når man spiller online her som man fikk i CoD1 og UO? Håper det ikke er tanks med online, ødela mye av gameplayet for UO syns jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 EG fikk ihvertfall samme gode feelingen når eg bega meg ut på COD2 online, og nei det er enda ikkje noen tanks å se i cod 2. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Herlig, da er det bare å samle nok penger :-) Lenke til kommentar
Battone Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Her er et eksempel: jeg søker på Google... Call of duty patch 1.6:P så finner jeg masse piss hvor jeg må registrere meg og betale for faen. jeg blei dritsur 5202151[/snapback] Regner med at dette var en spøk, sikkert derfor ingen andre heller har svart... Det kom aldri noen oppdatering på cod1 etter 1.5, ihvertfall ikke offisiell... Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 For dere med serverproblemer anbefales å bruke ASE eller Xfire, myye lettere enn den som er i spillet (som er pretty bad). Veit ikke om dette er tatt opp før, men for dere som sliter med dårlig fps, er det noen fps-tweaks commands ute og går. /r_gpusync 0 /r_multigpu 0 /com_hunkmegs (halvparten av ram du har, max 512) Er en del flere også, kan poste seinere Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Tror dere CoD2 funker på min maskin hvis jeg klarte å kjøre demoen ganske glatt?(med directx7(?) i options). AMD Athlon XP 2500+ Radeon 9600 512mb ram Fikk 500kr av mormor og tenker på å kjøpe CoD2 som en julegave til meg selv. Endret 3. desember 2005 av TomFu Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Tja om demoen gjikk tilfredstillende, så skulle vel også fullversjonen gjøre det Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Tenkte meg det. Nytt spørsmål: Er dette cd eller dvd? http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&PNO=155518 Lenke til kommentar
Battone Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Trur det er dvd-rom, men skal ikke si for sikkert... Er vel bare prisen som antyder det... Ville ringt for sikkerhets skyld.. ***** Glem det, t.o.m. prisen antyder ikkeno... Der ut som de aller fleste selger som cd-rom, så jeg trekker det som sagt tilbake... sannsynligheten er vel da cd-rom... Endret 3. desember 2005 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå