Gå til innhold

Call Of Duty 2, hva synes du


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeje, jeg kommer bare med min mening og min erfaring... Innenfor sitt felt er dem sikkert best, men å si at dem er de beste CoD spillerne, javel, din og de som sikkert er innenfor klanene sin mening...

Det er ikke automatisk riktig..

Som lag er dem sikkert verdens beste, men som enkeltspillere, tviler på det..

Statistikken er imot dem...

 

Men på en måte må vel dette også kåres, og å motbevise "påstandene" om hvem som er best er svært vanskelig da det kun er klan spillere som er registrert

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar

Dette er en ranking basert på 32 CoD-spilleres meninger:

 

"With the release of Call of Duty 2 I thought it would be nice to give everyone a small overview of the best Call of Duty teams and players of all time. I asked about 50 Call of Duty players to make a list of their personal top10 clans and players. At the end, 32 replied and gave me their list".

 

Tviler på at listen er helt representativ, mange gode spillere som ikke spiller i klan. Har aldri hørt om noen av disse spillerene eller klanene, men de har vel neppe public servers. :cool: Har spilt CoD MP (public servers) ganske lenge...

Endret av nilsvn
Lenke til kommentar
Hvordan fungerer MP for de som liker å kamuflere seg på lune plasser, og ligge der med sniperen klar og kaffikoppen i handa? (Skikkelig Enemy At the Gates-feeling :))

5137234[/snapback]

 

Dessverre for meg er jeg mer blind i CoD 2 enn i CoD 1(Due to super puter, see sig) så sniping er enda enklere i CoD 2... Har opplevd noen som har prestert å utradere et helt team på 20 med sniper.. Så jeg er blitt en shotgun smokenade desperado... :cool:

 

Hagla er imponerende effektiv, kanskje litt for effektiv, sammen med snipern...

 

 

Men litt tilbake til disse klanene, har opplevd og opplever at når disse såkalte über klanene setter opp servere, og det kommer en god public spiller inn så blir dem kicket og dem roper cheat og hacks...

Det er vel slik dem opprettholder følelsen av å være best regner jeg med...

Lenke til kommentar

Det er ikke slik de opprettholder den følelsen nei, det er ved å vinne de store turneringene tipper jeg.

 

 

HVEM i hel***** bryr seg om en god public hore? jeg ler

 

 

Asso den er ikke representativ over spillerene kanskje, men de 2 første hadde kommet sånn uansett hvem som hadde sagt sin mening av de som har peiling that is.

 

Klanene er kanskje litt rart satt opp, men WHOcrew er beste ever. Noen mener kreaturen burde være der, andre mener supermen brude være høyere.. osv..

 

 

Hvis du ikke har hørt om klanene har du ikke fulgt mye med på "senen" for å si det sånn.

 

publix ftw. ;(

Endret av PetterHomleid
Lenke til kommentar

Nei du har nok helt rett, jeg bryr meg ikke akkurat så veldig mye om disse klanene, og veldig få gjør det..

Noe av det kjedeligste gameplayet som finnes er måten disse spiller..

 

Og du har rett, ingen bryr seg om public serverne, men færre bryr seg om disse spillerne som blir ramset opp..

Som sagt, 32 spillere bryr seg... Dvs som en medium stor public server... :cool:

 

Jeg er ganske sikker på at t.o.m. jeg er mer kjent enn disse... :whistle:

 

Edit; jeg så akkurat på "Return of the nordbagga" av plazma...

Når jeg ser taggen på klanen PCG, så kjenner jeg den igjen... Har møtt flere av dem, Ocrana.ati og, uten at dem imponerte så veldig.. Alt det plazma viste i den filmen er ca. det jeg gjør på en middels dag... Et par skilte seg litt ut, map; railway, en hopper ut fra 3 etasje i ladder room.. Det er excellent...

Er alltid kult med frag movies..

her er videon om du vil se..

 

http://levi.teamspeak.org/dl/redirect.php?fileid=1127

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar

hehe har sett den en million ganger.. Den er meget nice den fraggen på railyard men synes når han tar 4stk på carentan også er ganske nice tbh.

 

Skal du se kvalitets fragmovies så se noen av WHO filmene. eWHOluting er helt konge

 

forskjellen på det han gjør og det du gjør er at han gjør det mot eurpas beste klaner under press.

 

mange fler som bryr seg en 32 folk hehaeheahae

 

det er en grunn til at WHOcrew rize dignitas cZar idle.ee har sånn i snitt 400 idlere HVER.

 

ikke dum deg ut

 

 

btw. S&D er det feteste gameplayen

Lenke til kommentar

Det har egentlig ikke noe å si om du er verdens beste spiller eller verdens dårligste...

Og for å si det sånn, kanskje er han verdens beste, kanskje ikke... Vi kan være enig i at han var god... Men du kunne jo kanskje sende noen av disse inn på div. public servere, outlws er vel den som er best for tiden trur jeg... Vel og merke om du kjenner disse, men nå spiller vel de fleste CoD2, som jeg og gjør...

 

Vi blir ikke enig og vi er vel litt off topic uansett...

Vi kan heller se på hva vi er enig i så er vi fornøyd..

God gamer

har tålmodighet som orker å spille klanmatcher.. :innocent:

Han er kåret av 32 spillere som sikkert selv mener dem er blant de beste i verden...

1 prosent av spillerne i CoD er med i klansystemet..

Lenke til kommentar
Nei du har nok helt rett, jeg bryr meg ikke akkurat så veldig mye om disse klanene, og veldig få gjør det..

Noe av det kjedeligste gameplayet som finnes er måten disse spiller..

 

Og du har rett, ingen bryr seg om public serverne, men færre bryr seg om disse spillerne som blir ramset opp..

Som sagt, 32 spillere bryr seg...  Dvs som en medium stor public server...  :cool:

 

Jeg er ganske sikker på at t.o.m. jeg er mer kjent enn disse...  :whistle:

 

Edit; jeg så akkurat på "Return of the nordbagga" av plazma...

Når jeg ser taggen på klanen PCG, så kjenner jeg den igjen... Har møtt flere av dem, Ocrana.ati og, uten at dem imponerte så veldig.. Alt det plazma viste i den filmen er ca. det jeg gjør på en middels dag...  Et par skilte seg litt ut, map; railway, en hopper ut fra 3 etasje i ladder room..  Det er excellent...

Er alltid kult med frag movies..

her er videon om du vil se..

 

http://levi.teamspeak.org/dl/redirect.php?fileid=1127

5138708[/snapback]

 

Tja, imponerende til tider. Men hvem er det han spiller mot egentlig? De bør vel holde relavtivt høyt nivå? Synes slutten var best jeg... Driter man seg ut som han gjør der, er han vel neppe Europas beste spiller. Toppspillere gjør meget sjeldent feil, eller har ikke lov til å gjøre feil. Og hvorfor i h**lvete har han lagt på shitty fjortismusikk, burde vært originallyd fra CoD.

Lenke til kommentar

hehe ALLE som spiller CoD og som vet hva "en pro" er, vil si at ext er den beste gjennom tidene. bare ta en kikk på www.junk52.com der er mange "shoutouts"

han kommer høyt alltid. Bare spør litt rundt så skjønner du nok hva jeg mener.

1 % i klansystemet? hehe synd at det er sånn ca. 2000 idler i cod2.wars og var ca like mange i cod.wars

 

plaZma ER en topp spiller, asso hvis man reiser fra norge til nederland sponsa reise og vinner CoD Eurocup så er man pro sånn er det bare. Du kan foresten også spørre litt rundt om han og se hva du får som respons. ;p

 

De derre tabbene på slutten av filmen er jo bare fete <3

Dessutten hvis man spiller CoD i 3 - 4 år ( vet ikke hvor lenge det har vært ute ) men iallefall hvis man har spilt det siden det kom ut så er det nok godt mulig at du kan få til noen sånne tabber ja. Det sier egentlig ikke så mye om du er pro eller ikke.

 

Folka han fragger i den filmen er bare CoDpros. Det er gjerne film fra viktige kamper osv. der bare de beste lagene deltar.

 

Det derre med at det bare er 32 spillere som han har spurt har noe med hvor mange som gidder å svare på en "journalist" som ingen vet hvem er som spør deg "HVEM er beste cod spilleren.."

 

Det er nok ganske mange fler enn 1 % i klansystemet og det å hive noen av codprosa inn på en public server er jo bare latterlig. Å være god på en public server vill ikke dermed si at du er skilled. Dessuten så er det ikke sikkert heaton vill prestert så fryktelig bra om han ble kasta inn på en public server, og ja, ext er CoDs svar på heaton (eller hvem det er som blir regnet som tidenes cs gamer) Det skal så mye mer enn å være god public det til for å være en god spiller. Lagspill, ingameIQ osv..

 

jeg ler ;p

 

uansett CoD 2 <3

Endret av PetterHomleid
Lenke til kommentar

Nettopp, her sier du det vel selv det jeg har prøvd å få frem... Å være en god lagspiller er en ting, men å spille på public må du faktisk forvente å bli angrepet fra alle retninger. Du har som regel aldri ryggen dekt gjennom dine lagkamerater, fordi det generelle nivået er lavere på public, og du har som regel ikke noen kommunikasjon med de du spiller med..

 

Nøkkelord i spill som CoD er retning og forsvarslinje/angrepslinje...

T.o.m den dårligste spiller kan ta ut en pro(liker ikke ordet pro/über, finnes egentlig ikke i CoD) om han sitter og aimer på samme plass hele gamet og bare venter at en eller annen skal løpe forbi.

 

En enkel leveregel i CoD er; skyter du først og treffer dem i hodet så tar du ut t.o.m den beste spiller..

 

Jeg skjønner kritikken av public servere, mange kan ikke spille, men en god del har rimelig greit nivå og så er det en og annen som er outstanding.. Nå har jeg hatt spillet siden før det kom ut og spilt det bortimot hele tiden, foruten en og annen pause, så jeg har vel møtt en og annen god spiller..

 

En annen fordel med matcher i forhold til public er vel at du har litt mer kvalitetssikring i forhold til cheats og hacks, så man kan selvsagt aldri vite.

Lenke til kommentar

:!:

hehe ALLE som spiller CoD og som vet hva "en pro" er, vil si at ext er den beste gjennom tidene. bare ta en kikk på www.junk52.com der er mange "shoutouts"

han kommer høyt alltid. Bare spør litt rundt så skjønner du nok hva jeg mener.

1 % i klansystemet? hehe synd at det er sånn ca. 2000 idler i cod2.wars og var ca like mange i cod.wars

 

plaZma ER en topp spiller, asso hvis man reiser fra norge til nederland sponsa reise og vinner CoD Eurocup så er man pro sånn er det bare. Du kan foresten også spørre litt rundt om han og se hva du får som respons. ;p

 

De derre tabbene på slutten av filmen er jo bare fete <3

Dessutten hvis man spiller CoD i 3 - 4 år ( vet ikke hvor lenge det har vært ute ) men iallefall hvis man har spilt det siden det kom ut så er det nok godt mulig at du kan få til noen sånne tabber ja. Det sier egentlig ikke så mye om du er pro eller ikke.

 

Folka han fragger i den filmen er bare CoDpros. Det er gjerne film fra viktige kamper osv. der bare de beste lagene deltar.

 

Det derre med at det bare er 32 spillere som han har spurt har noe med hvor mange som gidder å svare på en "journalist" som ingen vet hvem er som spør deg "HVEM er beste cod spilleren.."

 

Det er nok ganske mange fler enn 1 % i klansystemet og det å hive noen av codprosa inn på en public server er jo bare latterlig. Å være god på en public server vill ikke dermed si at du er skilled. Dessuten så er det ikke sikkert heaton vill prestert så fryktelig bra om han ble kasta inn på en public server, og ja, ext er CoDs svar på heaton (eller hvem det er som blir regnet som tidenes cs gamer) Det skal så mye mer enn å være god public det til for å være en god spiller. Lagspill, ingameIQ osv..

 

jeg ler ;p

 

uansett CoD 2 <3

5140118[/snapback]

Endret av nilsvn
Lenke til kommentar

Ingen som synes spillet er veldig gjentagende og "tunnelrunner" ?

 

Det er jo det samme hver gang:

 

1 Gå til et punkt

2 Gå tilbake for å ta et punkt du gikk forbi isted der tyskerne nettop spawnet

3 Slakte tyskerne

4 Forsvar punktet mot 6 bølger med counterattack, til reinforcements kommer

5 Møt øverstkommanderende for en debrief

 

Next mission, start på punkt 1.

 

Bare min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...