Gå til innhold

Call Of Duty 2, hva synes du


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fikk terningkast 6 på x6

http://www.x6.no/omtaler.php?op=Spill&id=952

5092334[/snapback]

 

tja, jeg klarer ikke å ta denne anmeldelsen seriøst. dårlig stil å anmelde piratnedlastede spill.

5095179[/snapback]

 

Er du heilt på jordet eller?? Det er jo ikkje dermed sagt at han spiller en warez versjon :roll: Du veit,anmeldere får egne versjoner for å nettopp kunne anmelde spillene da :whistle:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Men det er rimelig krevende. Sliter med å få det til å gå glatt på Xp2600, 1 gig ram, 6600GT 128mb. Innser at en oppgradering må snart....

Og ja, før forumpolitiet tar meg, jeg skal også kjøpe originalen for å spille MP.

5094838[/snapback]

 

Hm.. :hmm: merkelig.

Hvis det er en ting jeg er overrasket over så er det hvor reint det gikk, F.E.A.R for eksempel, var noe helt annet, gikk ikke så reint.

Jeg har x800XL og 1gig ram, og det går helt reint på ca. full grafikk (ikke AA).

Lenke til kommentar
fikk terningkast 6 på x6

http://www.x6.no/omtaler.php?op=Spill&id=952

5092334[/snapback]

 

tja, jeg klarer ikke å ta denne anmeldelsen seriøst. dårlig stil å anmelde piratnedlastede spill.

5095179[/snapback]

 

Er du heilt på jordet eller?? Det er jo ikkje dermed sagt at han spiller en warez versjon :roll: Du veit,anmeldere får egne versjoner for å nettopp kunne anmelde spillene da :whistle:

5095251[/snapback]

 

ja, jeg vet dette veldig godt - og norsk presse fikk spillet først i dag. jeg beskylder ikke nødvendigvis x6 for å anmelde warezspill, for alt jeg vet dro de til usa og kjøpte spillet, men det er garantert ikke en pressekopi de har anmeldt! anyway, samma det.

Lenke til kommentar
men nå har jeg sittet med spillet en fire-fem timer, og det er faktisk meget, meget bra. noe av det mest hektiske jeg har spilt på en stund.

5096891[/snapback]

 

Så utrolig enig! Håper du spiller på veteran eller høgere, ellers blir det fort altfor lett. Vent til du kommer til Point du Hoc :love: GALSKAP!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...