EinarEriksen Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Denne uken har vi plukket ut den mest kjente støtsikre telefonen fra Ericsson. R310 tok ikke til drukningsdøden bare på grunn av litt vann over hodet, og hadde heller ikke de spesielt mye imot litt fallhøyde. Telefonen ble blandt annet kjent her til lands gjennom Robinson-ekspidisjonen. Les mer Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg kjøpte nylig en pent bruk Ericsson R310s for bruk på hytten, båtturer og fjellturer. Hadde den med meg på sjøen forrige uke og det var behagelig å slippe å tenke på om mobilen ble litt fuktig eller fikk seg en dunk eller to! Har trillingsim fra Netcom og lar det tredje sim-kortet mitt stå i denne telefonen, så den alltid er klar hvis jeg føler behov for å ha den med meg. Har tidligere brukt vanntette vesker til mobilene mine, men opplevde nylig at mobilen døde pga fall på sjøen og vannet likevel trengte inn i vesken. Den var kun under vann i noen sekunder før jeg fikk fisket den opp igjen.. Dermed ble det en blå R310s på meg og vil anbefale den til alle andre som kan leve med ganske stor størrelse og langt i fra en funksjonell telefon for annet enn samtaler eller en tekstmelding eller to, men derimot en mobil som virkelig tåler det meste! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 For å sitere google: Did you mean: ekspedisjonen Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Uff. Denne var gul og fæl. Broderen hadde en av de gule Siemensene som var ille nok, men denne her var ekstra stygg. Jeg mener jeg forestilte meg den som en hai eller noe grunnet antenne. Designet var ikke min ting med andre ord, men som de andre sier her, for bruk utendørs er den overlegen... Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Kjøpte en slik ny og har den fortsatt. Bruker den som jobb telefon, med det andre simkortet i (tvilling). Jobber i anleggsbransjen. Ufattelig sterk og bra telefon. Har nok spart meg for endel "ny mobil" kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg