glennsjo Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Finnes dette? Scenario: Et program jeg kan åpne style.css i og sette opp slik at jeg kan redigere, og når jeg lagrer lagres den rett på serveren (ftp). Er jo dette Dreamweaver har, men jeg hadde håpet det fantes et gratisprogram. Frontpage og Editpad Pro støtter dette ikke. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Finnes et ftp program som en kan regiere filer med, bare høyreklikker og rediger eller noe slik så oppdaters den på servern når du klikker fullfør. Kommer ikke på hva det heter må men skal prøve å finne det. Lenke til kommentar
resol Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 du har jo shelleditorer som emacs, pico, nano o.l da..emacs kan du laste ned på maskina di ihvertfall, en smuuuule usikker på om det finnes til vinduer, men du kan jo prøve å http://www.gewgle.com det Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Stakkars gutten bruker jo Frontpage og Editpro. Ikke forvirr ham med ord som skall og vim. Lenke til kommentar
iqsentralen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 hvis du bruker smartFTP, logger inn på ftp-servern, høyreklikkr du på fila og velger edit eller noe sånt! Lenke til kommentar
Stian-G Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Kan man ikke gjøre dette med et php-script, så går man bare inn på en egen side og redigerer filene? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Stian-G; Jo, selvfølgelig. Det er ikke så vanskelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 sftp/scp er tingen Regner med du er windows bruker og da kan du laste ned ett gratis program som heter WinSCP. Funker utmerket bra. Men dette krever da att du har tilgang til ssh, noe ikke alle gir ut til webhtoell kunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå