Ikkeibruk Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hei, jeg vet ikke om dette ble rett katogori men men... Ikveld er det et program som jeg må ta opp direkte fra NRK NEtt tv. Noen som har et program som klarer å record`ere direkte fra Nett tven ? Helt raskt før programmet begynner! Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Har et program som heter 3gptoavi som tar opp alt på skjermen din. Dette funker supert. Desverre vet jeg ikke hvor jeg hentet dette fra, men det fikser nok google for deg. 3gpatoavi eventuelt 3gpa to avi Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 WM Recorder er det beste og du tar opp hver eneste bit det sendes fra f.eks NRK Nett-TV Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) WM Recorder er det beste og du tar opp hver eneste bit det sendes fra f.eks NRK Nett-TV Hvordan da? Er det noen spesielle instillinger e.l.? Hver gang jeg prøver dette programmet i nrk nett-tv blir det litt hakkete, og jo lenger det går mot slutten av opptaket blir bildet og lyden mindre og mindre synkronisert. Endret 12. november 2005 av Eivind87 Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 det er to måter å laste ned med dette programmet. husker ikke helt hvordan. men det var en URL-knapp (som du skal bruke) og en annen knapp for LIVE noe sånt.. Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) WM Recorder er det beste og du tar opp hver eneste bit det sendes fra f.eks NRK Nett-TV Hvordan da? Er det noen spesielle instillinger e.l.? Hver gang jeg prøver dette programmet i nrk nett-tv blir det litt hakkete, og jo lenger det går mot slutten av opptaket blir bildet og lyden mindre og mindre synkronisert. 5143207[/snapback] Har akkurat samme erfaring med wmrecorder. Har prøvd både å streame direkte fra NRK (wmrecorder laster ned fra NRK) og at wmrecorder bruker Mediaplayer til å laste ned og lagrer streamen gjennom den. Med begge metodene får jeg noen små "hikk" av og til (på nøyaktig samme sted), og dette gjør at lyd og bilde blir bittelitt usynkonisert. Det som vises i Mediaplayer er uten "hikke", men av en eller grunn blir det som lagres med "hikke". Endret 14. november 2005 av steinrr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå