Imsvale Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg ble litt overrasked da jeg skrudde på PC-en for første gang etter å ha installert ny CPU-vifte - en Zalman CNPS 7700 AlCu. Jeg hadde før en Thermaltake Volcano 7 ("Silent Viking"), og den var utrolig stille. Det var kun mulig å høre susingen hvis jeg stakk hodet inni kabinettet. Den nye Zalman'en derimot, den durer når jeg skrur den litt opp fra minimumsfarten. Så er spørsmålet: Skal den dure? Jeg hadde håpet at den bare skulle suse, som den gamle vifta mi. Noen som vet? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Nei, den skal ikke dure/bråke. Hvis du har kjøpt den fra Microplex, send en mail til [email protected] . Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Takk for raskt svar. Kjøpte den hos Databutikken. Sendte en mail og fikk som svar at det antagelig er et lager som er defekt, gitt at den er montert korrekt - hvilket jeg er nokså sikker på. Jeg fulgte bruksanvisningen nøye. Lenke til kommentar
speaker Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg har nettop bestilt en zalman 7700 alcu kjøler. Er den kraftig nok til å kjøle en amd athlon 3800+x2? Jeg har tenkt å overklokke den også. noen som vet? Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg har nettop bestilt en zalman 7700 alcu kjøler. Er den kraftig nok til å kjøle en amd athlon 3800+x2? Jeg har tenkt å overklokke den også. noen som vet? 5094579[/snapback] Joda, skulle funke fint. Bra kjøler. Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Jeg har nettop bestilt en zalman 7700 alcu kjøler. Er den kraftig nok til å kjøle en amd athlon 3800+x2? Jeg har tenkt å overklokke den også. noen som vet? 5094579[/snapback] Joda, skulle funke fint. Bra kjøler. 5107986[/snapback] Joda. den kjøler jo FX55, så hvorfor skulle den ikke køle X2 3800? Jeg har lest at på en 3700 SanDiego går tempen ned 2 grader sammenlignet med boxed vifta når begge viftene står på fullt. Men boxedvifta bråker jo så, værtfall på min 3500 Winchester. Endret 6. november 2005 av Lassecom1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå