Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

tastaturet er ganske rart... noen taster fungerer

Anbefalte innlegg

ja, får ikke skrivd store bokstaver eller noe annet som trenger alt eller shift. har et logitech di novo.

EDIT: Når jeg tok en gjenoppretting funket det bra igjen, men stadig vekk er det "småfeil" som jeg irriterer meg grenseløst over!

Hvordan garanti og reklamasjon er det på trådløse tastaturer da? (Logitech DiNovo)

Endret av datating
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kor har du kjøpt det? eg hadde Logitech MX900 tastatur/mus Bluetooth. hadde store problemer m d så sendte d inn å fikk nytt Microsoft:( aldri vært så skuffa over tastatur å sånn før. prøv å lever det inn å pass J**** godt på at du ikkje får Microsoft igjen. PS: Komplett prøver ikkje å reparere tastatur det er feil på, sender bare nytt:)

Lenke til kommentar

Jeg bruker ikke trådløst tastatur og mus av den grunnen at det fører til slike irritérende "småfeil", som ikke er småfeil, men svære feil. Og siden jeg programmérer så er jeg avheingig av presist utstyr.

Jeg tror ikke dette er noen prodoksjonsfeil, med mindre det er ekstremt i ditt tilfelle, siden dette er "vanlig" i større eller mindre grad med trådløse tastatur. Men om det er snakk om produksjonsfeil, så har du reklamasjonsrett i minst to år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...