Forumforumforum Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Disse har jeg brukt igjennomtidene: (har vel igjen noe av de fleste ;P ) De står i kronologisk rekkefølge (skrive det kronologisl? ;P) 1 Hugo Boss 2 Jean Paul 3 Van Gils 4 Dolce & Gabbana 5 Armani Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Bruker Jean Paul Gaultier Le Male jeg. =) Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Og en annen ting; hva heter den parfymen for jenter som lukter utrolig godt... jeg synes den lukter snop, men egentlig ikke.. klarer ikke å forklare det, men den er ganske populær... 5351244[/snapback] Oh, jeg vet hvilken lukt du mener , men jeg har ingen anelse på hva den parfymen heter. Endret 29. desember 2005 av AimAr Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Skal kjøpe meg den grønne lacoste parfymen, var i byen i dag, men den var utsolgt på 2 steder! Men prøvde den, og den lukta himmelsk Kan anbefale den Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 fikk en del parfyme i julegaver:..... orker ikke og nevne alle men har 10 flasker stoene her:P Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Fikk Puma Jamica parfyme til jul, og Umbro, men den lukter vondt. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Fikk Puma Jamica parfyme til jul, og Umbro, men den lukter vondt. 5370167[/snapback] umbro/adidas osv er jalla Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jalla er det sikkert, men det lukter iallefall vondt. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Akkurat nå bruker jeg noe Donna Karen New York opplegg Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Van Gils for øyeblikket. Hugo Boss er heller ikke ukjent. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Bruker LaCoste Essential nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 DKNY eller Clinique Happy eller Happy Heart Ingen tilhenger av store mengder parfyme, blir fort voldsomt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Fikk denne i julegave, noen som kan godkjenne den? Helst hokjønn da. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Selv bruker jeg Davidoff Cool Water, veldig god.. Men på jenter så synes jeg Rockin' Rio av (for meg) ukjent produsent.. Ei venninne som bruker, helt deilig.. både hu og parfymen Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Selv bruker jeg Davidoff Cool Water, veldig god.. Men på jenter så synes jeg Rockin' Rio av (for meg) ukjent produsent.. Ei venninne som bruker, helt deilig.. både hu og parfymen 5370800[/snapback] Rockin' Rio av Escada du mener? Har den selv, den er kjempegod. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 jeg bruker 'Chic for men' av Carolina Herrera og en Burberry (husker ikke hva den heter i farten:P) Lenke til kommentar
smy Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 her bruk jeg 2 forskjer 1:acqua di gio (giorgio armani) 2.valentino herreversion Lenke til kommentar
Irons Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Akurat nå er det armani mania som er tingen min. Tidligere har det vært: Boss av ymse, Calvin Clein, Jeun Paul etc etc. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg fikk parfyme og deo i julegave av sjefen. Det er Van Gils Tendenza. Jeg syns den lukter godt. Tar med et bilde for moro skyld: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå