Der Kommissar Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Bruker "Laura Biagiotti - Roma Uoma" (for men selvf. ). Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Bruker "Laura Biagiotti - Roma Uoma" (for men selvf. ). 5095315[/snapback] Den er faktisk veldig god, om man klarer å begrense mengda. Når eg bruker den bruker eg å spraye ut i lufta eit par ganger, for å så gå gjennom. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Deoer: Hugo Boss Energise Aqua De Gio - Giorgio Armani Parfyme: Mexx Diversity. Denner er snart tom, så om det blir Hugo Boss Energise parfyme vet jeg ikke. Parfymer er foresten veldig billig på Tax-free'en i Norge. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Alså, Henrik, misforstå meg rett, i nord er det ikke så vanelig med parfyme, ikke der jeg kommer ifra. Så synes mange her nede sørpå er sosser Pluss jeg er allergisk mot sterke parfymer, så når det kommer noen inn på bussen med sterk parfyme så svir det i nesa. Kan bare ikke holde for nesa heller, svir uansett. Også det er så uhøflig. 5095054[/snapback] Sært. Men å si at det er sossete å bruke parfyme blir litt drøyt, syns eg. Det er tross alt vanlig i mesteparten av vår siviliserte verden, til og med indianarane bruker former for duft. 5095077[/snapback] Faktumet er jo faktisk at sikkert ingen av guttene her bruker parfyme, men eau de toilette Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Alså, Henrik, misforstå meg rett, i nord er det ikke så vanelig med parfyme, ikke der jeg kommer ifra. Så synes mange her nede sørpå er sosser Pluss jeg er allergisk mot sterke parfymer, så når det kommer noen inn på bussen med sterk parfyme så svir det i nesa. Kan bare ikke holde for nesa heller, svir uansett. Også det er så uhøflig. 5095054[/snapback] Sært. Men å si at det er sossete å bruke parfyme blir litt drøyt, syns eg. Det er tross alt vanlig i mesteparten av vår siviliserte verden, til og med indianarane bruker former for duft. 5095077[/snapback] Faktumet er jo faktisk at sikkert ingen av guttene her bruker parfyme, men eau de toilette 5095463[/snapback] Eg har faktisk et par parfymer, men ja, sjølvsagt er det eau de toilette som eigentleg blir meint. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Lukter ikke de særdeles sterkt? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Lukter ikke de særdeles sterkt? 5095482[/snapback] Jo, man må iallfall ikkje spraye det direkte på seg. Er så ufattelig lenge siden eg har brukt nokon av dei, så eg kjem faktisk ikkje på kva dei heiter. Den eine er iallfall produsert av Lagerfield. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Sånn for moro skyld, kan jeg alltids lage en liten oversikt: Parfyme inneholder 15-30% konsentrasjon duft Eau de parfum inneholder 8-15% Eau de toilette inneholder 4-8% Eau de cologne inneholder <4% Om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
lugah Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 denne er god også har jeg noen armani, david doff og laura Biagiott Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Er vel ingen som egentlig bryr seg om hva en fyr oppi Tromsø bruker? 5092061[/snapback] check! Giorgio Armani Aqua di gio Jean Paul Gaultier Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Faktumet er jo faktisk at sikkert ingen av guttene her bruker parfyme, men eau de toilette 5095463[/snapback] Det har du evig rett i. Besøkte en parfymefabrikk i Frankrike i helga, (var på tur med jobben) og guiden der kunne opplyse om at det ikke finnes parfyme for menn, kun eau de toilette :-) Når det gjelder den fine oversikten som thomasr kom med, så kan jeg jo korrigere den med det samme Parfyme inneholder 20% duft Eau de perfum inneholder 15% Eau de toilette inneholder 5% En parfyme inneholder mellom 50 og 80 forskjellige duft-konsentrater Endret 2. november 2005 av Llandari Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Bruker l'eau d'Issey pour homme. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hugo Boss - in motion Calvin klein - Crave Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Bruker HUGO BOSS Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Besøkte en parfymefabrikk i Frankrike i helga, (var på tur med jobben) og guiden der kunne opplyse om at det ikke finnes parfyme for menn, kun eau de toilette :-) Skulle likt å høre denne guidens forklaring på at jeg har både parfyme og eau de perfum for menn fra Guerlain. Når det gjelder den fine oversikten som thomasr kom med, så kan jeg jo korrigere den med det samme Parfyme inneholder 20% duft Eau de perfum inneholder 15% Eau de toilette inneholder 5% 5096673[/snapback] Dette kommer an på hvem du spør, det finnes ingen faste definisjoner, Wikipedia er for eksempel mer enig med meg enn deg. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Bruker HUGO BOSS 5098775[/snapback] Samme her. Grå pakning, ikke sant? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Pleier å bruke en (hva skal det stå her ? skal jeg skrivce en eau de toilette? eller en parfyme ?*forvirrete, siden han altid har trudd at eau de toilette var en form for parfyme*) fra frankriket, men er ikke mere igjen nå, men søstra mi kommer hjem derfro om 2 uker og tar med en til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå