Gå til innhold

hva slags parfyme bruker dere?jenter/gutter

hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker ikke parfyme, tar seff på meg det jeg har i skapet når jeg skal ut på byen,. Gidder ikke å prøve å imponere de gamle damene på jobb og datamaskinen min er forsatt like glad i meg om jeg lukter godt eller vondt ^^

Axe flaska mi gikk akkurat tom så får kjøpe en ny :p

Lenke til kommentar

ANSELKA-3006-0204.jpg

Bruker denne som regel^^Den er så pen og rosa...

Men har også hugo boss, burberry london og brit på hylla, laura biagiotti og den rosa pumaparfymen.

Hvilken parfyme jeg tar på kommer helt ann på dagsformen og hvilken klær jeg har på meg, og ikke minst hvilken anledning det er :yes:

Lenke til kommentar
Jeg er gutt/mann, derfor bruker jeg ikke parfyme.  :wee:

5094545[/snapback]

Haha, dummeste eg har hørt.

5094594[/snapback]

Du bruker vel ikke sånn rosa band på hodet?

5094676[/snapback]

Jo, eg er keeg som faen.

Nei, men seriøst, det er stor forskjell på å gå med rosa panneband og å lukte godt.

Lenke til kommentar

Alså, Henrik, misforstå meg rett, i nord er det ikke så vanelig med parfyme, ikke der jeg kommer ifra. Så synes mange her nede sørpå er sosser :p

Pluss jeg er allergisk mot sterke parfymer, så når det kommer noen inn på bussen med sterk parfyme så svir det i nesa. Kan bare ikke holde for nesa heller, svir uansett. Også det er så uhøflig.

Lenke til kommentar
Alså, Henrik, misforstå meg rett, i nord er det ikke så vanelig med parfyme, ikke der jeg kommer ifra. Så synes mange her nede sørpå er sosser :p

Pluss jeg er allergisk mot sterke parfymer, så når det kommer noen inn på bussen med sterk parfyme så svir det i nesa. Kan bare ikke holde for nesa heller, svir uansett. Også det er så uhøflig.

5095054[/snapback]

Sært.

Men å si at det er sossete å bruke parfyme blir litt drøyt, syns eg.

Det er tross alt vanlig i mesteparten av vår siviliserte verden, til og med indianarane bruker former for duft.

Lenke til kommentar
Hugo Boss Elements Aqua

5094483[/snapback]

Da er vi 2 om den ;)

God ide: Kan ikke jentene her si hvilken manneparfyme de liker best og hvilke de ikke har sansen for? Flott å vite hva man bør styre unna :)

5094629[/snapback]

Det hadde ikke vært dumt. Så at trallulei svarte, kult om flere damer kom og gjorde det samme.

Men trallulei, fcuk parfymen, hvilken er det? Navnet hørtes bra ut hehe.

Lenke til kommentar
Joda, parfyme er greit, men disse folkene med STERK parfyme, som lukter forjævlig(nei, snakker ikke om invandrere nå).. Huff! 15-16åringer med parfyme som lukter "Ved og hælvette"..

5095204[/snapback]

Husker at jeg ved noen få anledninger sprayet på meg en halv boks Axe når jeg skulle ut. Dette var jo så klart i fjortiss tida hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...