sixx Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 meg bruker en elelr anna armani elelr nå sånt:P brukes ikke så ofte da men Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hugo Boss: In Motion BLUE Edition Eau de Toilette, AXE Dimension aftershave, CK One Summer, deo Sterilan for men. Er hypp på en ny dose Blue Edition og en eller annen mer "stiv" festlukt. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Har en del forskjellige, bruker desse mest: - Dolce and Gabbana Pour Homme - 3-4 forskjellige fra Hugo Boss (favoritten er for tida Soul) - RLPS - Et par stk av Calvin Klein - Davidoff Cool Water - Lacoste Booster - FCUK full set Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Sean Paul Gultier (usikker på hvordan det staves). Den er best! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Lacoste.. En rød pakke, litt oval flaske med rødaktig innhold! 5091889[/snapback] Can I smell you? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Finnes Titanium i Norge? Er i en blodrød pakning, har alltid kjøpt den i frankrike men er liksom den parfymen jeg har fått best respons på Lenke til kommentar
chris Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Telletråd? Hugo boss- deep red men vet ikke helt ka eg syns om an då.. 5092127[/snapback] Det er en deilig duft. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Dior - Higher er min desiderte favoritt. Alle parfymer fungerer så lenge man holder seg unna Jean Paul. :puke: Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Alle parfymer fungerer så lenge man holder seg unna Jean Paul. :puke: 5092875[/snapback] Heilt, komplett enig. Heller duft fra Europris enn Jean Paul. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Stift: Calvin Klein One. Parfyme: Calvin Klein One , Armani Aqua de Gio og Salvador Dali Laguna. btw: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...6238&hl=parfyme Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 sterilan antiperspirant for men ^_^ og naturlig mannelukt da *svette* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Alle parfymer fungerer så lenge man holder seg unna Jean Paul. :puke: 5092875[/snapback] Heilt, komplett enig. Heller duft fra Europris enn Jean Paul. 5092885[/snapback] Jean Paul lukter jo godt, men når halvparten av norske gutter bruker den blir det litt standard. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Brut Litt vansjkelig å få tak i nå til dag. men ingen hinding for slik en god luft Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Alle parfymer fungerer så lenge man holder seg unna Jean Paul. :puke: 5092875[/snapback] Heilt, komplett enig. Heller duft fra Europris enn Jean Paul. 5092885[/snapback] Jean Paul lukter jo godt, men når halvparten av norske gutter bruker den blir det litt standard. 5093701[/snapback] Om eg lukter Jean Paul i meir enn 5 sekund blir eg kvalm som faen. Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 bruker lacoste , den blåe....skikkelig god.... for dere gutter som vil imponere ei jente så anbefaler jeg den. Jenter liker en slik lukt på menn(ok ikke alle kanskje). Alle jenter jeg har møtt har sagt at jeg lukter godt. Prøv den hehe :!: Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Bruker for tiden "Chance" av Chanel. Er vel ingen som egentlig bryr seg om hva en fyr oppi Tromsø bruker? Hørt om å kanskje få tips? Endret 2. november 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Ja, tips til hva du ikke vil bruke selv ;P Hehe, neida. Jeg bruker Dolce & Gabbana - Light Blue Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Ja, tips til hva du ikke vil bruke selv ;P Hehe, neida. Jeg bruker Dolce & Gabbana - Light Blue 5093860[/snapback] Kanskje tips til hva slags parfyme jeg kan kjøpe til kompiser osv? Ikke kveruler nå darkness. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Når du ber meg om å ikke kverrulere, så får jeg enda mer lyst Hvordan kan du finne ut at du skal kjøpe en parfyme uten å ha luktet på den? Mihi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå