Sangha Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Bruker Stella Mccartney som jeg fikk av typen til jul. Lukter kjempegodt! Typen fikk Decleor L`orginal parfyme og deo. Mmmm.. DET lukter mann det Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 DKNY eller Clinique Happy eller Happy Heart Ingen tilhenger av store mengder parfyme, blir fort voldsomt 5370357[/snapback] Store mengder er kun for gamle damer. Tror jeg hvertfall, men blir litt i tvil når jeg ser gjennom denne tråden. Lenke til kommentar
Opdal Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Bruker Jean Paul deodorant og Van Gils parfyme Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Eau de naturlig mannelukt ^^ Ingenting som den litt småsalte lukten av svette... yummy ^^ Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Selv bruker jeg Davidoff Cool Water, veldig god.. Men på jenter så synes jeg Rockin' Rio av (for meg) ukjent produsent.. Ei venninne som bruker, helt deilig.. både hu og parfymen 5370800[/snapback] Rockin' Rio av Escada du mener? Har den selv, den er kjempegod. 5371822[/snapback] Jepp, jeg mente av Escada.. Kjempegod den ja.. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Carolina Herrera Man 212 Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hugo Boss No.6 stift og spray. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 "It is said that genius is 10% inspiration and 90% perspiration. That's why computer geeks sometimes smell rather bad." Og så er det ikke dumt å bytte skjorte av og til - det er grenser for hvor mye godluktvannet klarer å kamuflere ... En ting til: er det et eller annet som påvirker luktesansen når man sitter i et fly 10km over bakken? Jeg har alltid gjort dårlige godluktkjøp i fly. (Vel, 2 ganger.) I fjor kom jeg hjem med noen Hugo Boss-greier som jeg nå ikke klarer lukten av. Kanskje jeg kan bruke det som løsemiddel? Noen som har noen erfaringer med det? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Burberry "Touch" og Baldessarini "Del Mar" Jeg er 31 og hannkjønn.. Endret 12. januar 2006 av ASCIWhite Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 "It is said that genius is 10% inspiration and 90% perspiration. That's why computer geeks sometimes smell rather bad." Og så er det ikke dumt å bytte skjorte av og til - det er grenser for hvor mye godluktvannet klarer å kamuflere ... En ting til: er det et eller annet som påvirker luktesansen når man sitter i et fly 10km over bakken? Jeg har alltid gjort dårlige godluktkjøp i fly. (Vel, 2 ganger.) I fjor kom jeg hjem med noen Hugo Boss-greier som jeg nå ikke klarer lukten av. Kanskje jeg kan bruke det som løsemiddel? Noen som har noen erfaringer med det? 5425745[/snapback] Smak- og luktesansen din er mye dårligere når du flyr (har sikkert med trykket og gjøre), derfor er det mye salt og pepper på flymat. Så det er sikkert ikke så lurt å kjøpe godlukt der nei Lenke til kommentar
TraxX Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jean Paul! kun den beste=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå