Gå til innhold

hva slags parfyme bruker dere?jenter/gutter

hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DKNY eller Clinique Happy eller Happy Heart

Ingen tilhenger av store mengder parfyme, blir fort voldsomt

5370357[/snapback]

Store mengder er kun for gamle damer. Tror jeg hvertfall, men blir litt i tvil når jeg ser gjennom denne tråden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Selv bruker jeg Davidoff Cool Water, veldig god..

Men på jenter så synes jeg Rockin' Rio av (for meg) ukjent produsent.. Ei venninne som bruker, helt deilig.. både hu og parfymen :)

5370800[/snapback]

Rockin' Rio av Escada du mener? Har den selv, den er kjempegod.

5371822[/snapback]

Jepp, jeg mente av Escada..

Kjempegod den ja..

Lenke til kommentar

"It is said that genius is 10% inspiration and 90% perspiration. That's why computer geeks sometimes smell rather bad."

Og så er det ikke dumt å bytte skjorte av og til - det er grenser for hvor mye godluktvannet klarer å kamuflere ...

En ting til: er det et eller annet som påvirker luktesansen når man sitter i et fly 10km over bakken? Jeg har alltid gjort dårlige godluktkjøp i fly. (Vel, 2 ganger.) I fjor kom jeg hjem med noen Hugo Boss-greier som jeg nå ikke klarer lukten av. Kanskje jeg kan bruke det som løsemiddel? Noen som har noen erfaringer med det?

Lenke til kommentar
"It is said that genius is 10% inspiration and 90% perspiration. That's why computer geeks sometimes smell rather bad."

Og så er det ikke dumt å bytte skjorte av og til - det er grenser for hvor mye godluktvannet klarer å kamuflere ...

En ting til: er det et eller annet som påvirker luktesansen når man sitter i et fly 10km over bakken? Jeg har alltid gjort dårlige godluktkjøp i fly. (Vel, 2 ganger.) I fjor kom jeg hjem med noen Hugo Boss-greier som jeg nå ikke klarer lukten av. Kanskje jeg kan bruke det som løsemiddel? Noen som har noen erfaringer med det?

5425745[/snapback]

Smak- og luktesansen din er mye dårligere når du flyr (har sikkert med trykket og gjøre), derfor er det mye salt og pepper på flymat. Så det er sikkert ikke så lurt å kjøpe godlukt der nei :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...