hølands_gutt Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 jeg lurer bare på hva slags parfyme dere bruker? jeg bruker allure homme sport,ck one summer og ferrari black også masse andre.. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 emporio armani white trur jeg kosta 9.99 euro på mallorca Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Lacoste deodorant. Har en armani og en diesel bak i skapet også. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Axe! The one and only! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Stift: Van GIls, Calvin Klein, Lacoste Parfyme: Davidoff "Cool Water" og Van GIls! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Axe! The one and only! 5091792[/snapback] Akkurat nå bruker jeg Gant Adventure EDT. Endret 1. november 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Bruker Hugo Boss Elements: Aqua. Husker jeg fant den i skapet til broren min når jeg var liten, og likt den siden da. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Lacoste.. En rød pakke, litt oval flaske med rødaktig innhold! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Tommy Hilfinger for tiden. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Eau de Natural. Slenger på meg det jeg finner i skapet hvis jeg skal på byen. Lenke til kommentar
GhOZZZZt Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Dolce & Gabbana Pour Homme til vanlig bruk. Ellers bruker jeg Marc Jacobs til finere anledninger. Kom over en ny type fra Dolce & Gabbana kalt Masculine. Nøytral og god lukt. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 «De jeg bruker»? Alle? Det tror jeg blir litt drøyt, vi får nøye oss med et lite utvalg. Min absolutte favoritt, uansett sjanger og anledning er Paul Smith Extreme. Denne faller jeg tilbake på når jeg ikke klarer å bestemme meg, jeg bruker den for å komme i stemning en gryende vårdag, og for å våkne midtvinters. Paul Smiths London er også herlig, for de tyngre anledninger, tenk silke, fløyel og en god porsjon barokk. Dior Hommes er vel som selvfølge å regne, Mont Blanc sin er ikke å forakte den heller. Santa Maria Novella Eva Cologne er noe så sjeldent som en unisex-duft, men herlig er den absolutt. I svakere øyeblikk benytter jeg meg av alternativer fra blant andre Christian Lacroix, Bulgari, Roverto Cavalli, Caroline Herrera, Dunhill, St. Dupont og Ferragamo. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Dette lukter telletråd... Er vel ingen som egentlig bryr seg om hva en fyr oppi Tromsø bruker? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Telletråd? Hugo boss- deep red men vet ikke helt ka eg syns om an då.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Telletråd ja! Eller en helt usaklig en Jeg beklager å måtte si det men jeg brydde meg egentlig ikknoe om den Bossen du bruker. Rekk en hånd i været den som bryr seg....Ingen hender? Enstemt! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Telletråd ja! Eller en helt usaklig en Jeg beklager å måtte si det men jeg brydde meg egentlig ikknoe om den Bossen du bruker. Rekk en hånd i været den som bryr seg....Ingen hender? Enstemt! 5092166[/snapback] Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 HA! in UR face man thx fredrikrb Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Stift og parfyme: Van girls. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Davidoff Coolwater. Stift og parfyme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå