Gå til innhold

Hvordan ser en AMD 64 3500+ boxed vifte ut?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke prøvd å klokke med boxed kjøler, men med vannkjøling har jeg presset den til 2.8 ghz. Da var den ikke særlig stabil. 2.6 ghz og da er den stabil. Blir ikke særlig varm hvis man har quit'n cool funksjonen på. Kjører 2.4 ghz 24/7 og tempen min ligger på rundt 20 grader idle og ikke mer enn 27 grader load. Kan bli mye varmere med en boxed kjøler, men 2.4 bør du uansett klare.

Lenke til kommentar

Takker for flotte boxed vifte bilder og jeg mottok cpu`en min for 2 dager siden og venter bare på kabbisen min fra mpx.no før pc står klar på rommet klar for litt klokking og masse bf2.. :w00t:

Nettopp, det var det jeg tenkte, rundt 2.4ghz bare for å få litt extra power i maskina til spillig og sånt.

 

Litt oftopic: Fulgte det med goop til deres cpu`er eller må man kjøpe ved siden av?? Noen å anbefale og instrukser om hvor mye man har på cpu??

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ikke noe problem å klokke en del med den orginale kjøleren. Hvor mye avhenger av hvor god prosessor du har fått.

 

Kjørte uten problem 2800Mhz 100% stabilt på en 3700+ SanDiego. Men, jeg hadde 52c load og da kjørte jeg bare 1.38v .. så det vil ikke være noe særlig å kjøre over 1.45v eller maks 1.5v

Lenke til kommentar

Enten er min måling dårlig eller så er din måling dårlig chr1st3r. 26 idle med luft? Asus er forresten kjent for å ha dårlig tempmåler på hovedkort.

5245399[/snapback]

 

Jeg har målt med Probe V2.24.02, skjekket med Nvidia nTune Monitor, og Sisoft Sandra og alle viser likt. Så jaja, du får tro hva du vil.

 

skrivebord.jpg

Endret av chr1st3r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...