Gå til innhold

SLI Med 2x 7800gt?

freakout

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kansje han alerede har et GT kort?

Har unasett lurt en del på det der, men har kommet frem til at så lenge alle spilla funker fett på full guffe så venter ivertfall jeg med det, men hvis du absolutt skal ha 16X AA så kommer du ikke utenom det.

Skal sies at 7800 GT nesten er owerkill med en 17" LCD skjerm, så det kommer kansje litt an på skermen din også, har du en som klarer 1600 x 1200 eller mer kan du få virkelig forbedringer, men det kommer litt an på resten av systemet ditt også, har du en 3000+ og 256 MiB ram så vill ikke et kort til i SLI hjepe deg noe særlig med spill.

Lenke til kommentar
Jeg vurderer å kjøpe meg 2x 7800gt og kjøre disse i SLI

Hvor mye bedre grafikk vil jeg oppnå?

Er det virkelig verdt pengene?

Får 1 stk 7800gt til    2990,-

5091556[/snapback]

Hva med å kjøpe et stk. 7800GTX nå. Også kjøpe et til 7800GTX kort når du trenger mere kraft? :roll:

Lenke til kommentar

Har et stk 7800gt fra før av. Det er det som er tingen :)

Specs:

Amd 64 3200+

1bg Ocz ram

17" Benq lcd med 8ms

WD Raptor HDD

samt 7800gt

Ut i fra den infoen jeg har fått så vil jeg merke STOR forskjell fra et 7800gt til 2stk 7800gt i SLI?

Mvh Andreas

Lenke til kommentar

ahhh, da haddet jeg fankern meg prøvd sli! nå som det er jul å greier :thumbup:

Edit: men få deg først å fremst ny cpu da!!

Alle spill fremmover kommer til å støtte sli og de som alleredet gjør det (som er ganske mange) for mye bedre ytelse. Om det ikke er snakk om å spare på kr seff, men regner med det ikke er det.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
ahhh, da haddet jeg fankern meg prøvd sli! nå som det er jul å greier  :thumbup:

Edit: men få deg først å fremst ny cpu da!!

Alle spill fremmover kommer til å støtte sli og de som alleredet gjør det (som er ganske mange) for mye bedre ytelse. Om det ikke er snakk om å spare på kr seff, men regner med det ikke er det.

5094901[/snapback]

Cpu`n duger den ;) Skal vente til etter jul med å skifte den ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...