Den Røde Tsar Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Noen har gaveintuisjon, andre har ikke. Min mest vellykkede gave var en D&D 3,5 regelbok, så husk at det er viktig at det treffer perfekt, så kan det aller meste gå ann. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Gavekort på diverse tjenester er bankers Tur i skogen Massasje Film Kino Middag +++ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Gavekort på diverse tjenester er bankers Tur i skogen Massasje Film Kino Middag +++ 5111009[/snapback] Disse "tjenestene" ser egentlig ut som ting enhver god kjæreste gjør uansett? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Gavekort på diverse tjenester er bankers Tur i skogen Massasje Film Kino Middag +++ 5111009[/snapback] Disse "tjenestene" ser egentlig ut som ting enhver god kjæreste gjør uansett? 5111405[/snapback] Ja er vel det. Men funka for meg Kan være jeg egentlig er en drittsekk da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Andre forslag: 15 minutter med oppmerksomhet Du åpner dørene for henne i en time Du er ikke utro i én uke Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Du er ikke utro i én uke 5111470[/snapback] Good one. 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Gavekort på diverse tjenester kan jo være morsomt. Funderer selv på hva jeg skal kjøpe til dama til jul Men finner nok ut av det. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 takk for hjelp gutter og jenter:) ble til at jeg kjøpte en parfyme flaske til 500 kr pluss et kjede til 1100 kr. hun ble veeeldig fornøyd, pluss at jeg fikk meg en skikkelig kveld etterpå, tror den parfymmen funka azz... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Bra hun ble fornøyd med gaven da. Det er tanken som teller, så hun skjønte nok at du hadde lagt mye tanker i den vettu Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Du må ikke finne på å kjøpe klær. Det er umulig å finne rett størrelse. Kjøper du for stort så blir det denne kommentaren "Er du frekk, ser jeg så feit ut". Kjøper du klær som er for små får du denne kommentaren "Så du synes jeg skal slanke meg". Følger du rådet til mange her om å gi et kort så blir det bare grining, "er jeg virkelig verdt så lite" Kjøper du blomster blir det "Hva nå du har gjort, har du vært utro" (Alle menn kommer med blomster når de har gjort noe som er galt) Nei, å finne noe til det motsatte kjønn er vanskelig. Et lite stalltips er å kjøpe et års abonnement på allers/hjemmet* (Da husker hun på din "gave" et helt år). Men for guds skyld, husk å kjøpe noe litt mer personlig i tillegg. Lykke til *Bytt ut med hennes favoritt blad/magasin Endret 14. november 2005 av EskimoBob Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Pft. Jeg setter pris på blomster. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Kjøper jeg blomster så blir det en fin "potteplante". Avkuttete (Hvordan i huleste skrives dette ordet?) roser etc dauer jo med en gang Endret 14. november 2005 av EskimoBob Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Du må ikke finne på å kjøpe klær. Det er umulig å finne rett størrelse. Kjøper du for stort så blir det denne kommentaren "Er du frekk, ser jeg så feit ut". Kjøper du klær som er for små får du denne kommentaren "Så du synes jeg skal slanke meg". 5153077[/snapback] hmm, hva er det for noe slags kvinnemennesker du har vært borti? virket mer eller m indre hysterisk:P klær er kult å få, passer de ikke er det ikke værre enn at det må gå ann å bytte(så derfor gutter, ikke shop på salg ) et kort er jo kjemperomantisk, og blomster er vartfall romantisk...men men, er vel opp til den og dne dama det gjelder! Bra du lyktes med gaven din, hølands_gutt, men litt av en sum du brente av . Tipper det var ei glad jente ja:) Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Bra hun ble fornøyd med gaven da. Det er tanken som teller, så hun skjønte nok at du hadde lagt mye tanker i den vettu 5153075[/snapback] Sikkert litt kjipt å høre "det er tanken som teller" når han akkurat har svidd av 1600,- på gaver Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Bursdagen er over, nå må jentene komme med alle de gode, billige gavene de hadde blitt minst like glad for. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Du må ikke finne på å kjøpe klær. Det er umulig å finne rett størrelse. Kjøper du for stort så blir det denne kommentaren "Er du frekk, ser jeg så feit ut". Kjøper du klær som er for små får du denne kommentaren "Så du synes jeg skal slanke meg". 5153077[/snapback] Vel... de fleste kjærester jeg har hatt, har jeg fersket etter jeg har vært på do etter sex for eksempel og de sjekker ut størrelsen på bh'en eller buksen mens de er alene på rommet mitt. Hadde kanskje sett rart på den som hadde kjøpt størrelse 36 eller medium til meg, det burde de kunne klare å skjønne. Har aldri skjedd heldigvis, siden de allerede har sjekket klærne Kjøper du blomster blir det "Hva nå du har gjort, har du vært utro" (Alle menn kommer med blomster når de har gjort noe som er galt) 5153077[/snapback] Dummeste jeg har hørt. Endret 14. november 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Leon Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Du må ikke finne på å kjøpe klær. Det er umulig å finne rett størrelse. Kjøper du for stort så blir det denne kommentaren "Er du frekk, ser jeg så feit ut". Kjøper du klær som er for små får du denne kommentaren "Så du synes jeg skal slanke meg". Følger du rådet til mange her om å gi et kort så blir det bare grining, "er jeg virkelig verdt så lite" Kjøper du blomster blir det "Hva nå du har gjort, har du vært utro" (Alle menn kommer med blomster når de har gjort noe som er galt) 5153077[/snapback] Hva slags damer har du vært borti, egentlig? Lykke til videre. Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 det er jo du som kjenner henne, så du burde vite hva hun øsnker seg. Jeg fikk en parfyme, og en myyyyk bamse som kjæresten min hadde sprayet parfymen sin på, sånn at den lukter som han Det var veldig romantisk syns jeg. prøv å kom på noe sånt, noe uorginalt. Det er ikke pengene det kommer ann på, det er tanken bak det hele. Sexy undertøy (pass på at du vet srtl hennes!) er kjempestas å få da;) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 "En skikkelig gave er en som kommer fra hjertet." Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Kjøper ofte blomster bare for å være snill jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå