Gå til innhold

en bursdagsgave til kjærsten,men hva?

hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gavekort på diverse tjenester er bankers  :thumbup:

Tur i skogen

Massasje

Film

Kino

Middag

+++

5111009[/snapback]

Disse "tjenestene" ser egentlig ut som ting enhver god kjæreste gjør uansett?

5111405[/snapback]

Ja er vel det. Men funka for meg :thumbup:

Kan være jeg egentlig er en drittsekk da :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du må ikke finne på å kjøpe klær. Det er umulig å finne rett størrelse. Kjøper du for stort så blir det denne kommentaren "Er du frekk, ser jeg så feit ut". Kjøper du klær som er for små får du denne kommentaren "Så du synes jeg skal slanke meg".

Følger du rådet til mange her om å gi et kort så blir det bare grining, "er jeg virkelig verdt så lite"

Kjøper du blomster blir det "Hva nå du har gjort, har du vært utro" (Alle menn kommer med blomster når de har gjort noe som er galt)

Nei, å finne noe til det motsatte kjønn er vanskelig. Et lite stalltips er å kjøpe et års abonnement på allers/hjemmet* (Da husker hun på din "gave" et helt år). Men for guds skyld, husk å kjøpe noe litt mer personlig i tillegg. Lykke til :)

*Bytt ut med hennes favoritt blad/magasin

Endret av EskimoBob
Lenke til kommentar
Du må ikke finne på å kjøpe klær. Det er umulig å finne rett størrelse. Kjøper du for stort så blir det denne kommentaren "Er du frekk, ser jeg så feit ut". Kjøper du klær som er for små får du denne kommentaren "Så du synes jeg skal slanke meg".

5153077[/snapback]

hmm, hva er det for noe slags kvinnemennesker du har vært borti? virket mer eller m indre hysterisk:P

klær er kult å få, passer de ikke er det ikke værre enn at det må gå ann å bytte(så derfor gutter, ikke shop på salg :innocent: )

et kort er jo kjemperomantisk, og blomster er vartfall romantisk...men men, er vel opp til den og dne dama det gjelder!

Bra du lyktes med gaven din, hølands_gutt, men litt av en sum du brente av :ohmy: . Tipper det var ei glad jente ja:)

Lenke til kommentar
Bra hun ble fornøyd med gaven da. Det er tanken som teller, så hun skjønte nok at du hadde lagt mye tanker i den vettu ;)

5153075[/snapback]

Sikkert litt kjipt å høre "det er tanken som teller" når han akkurat har svidd av 1600,- på gaver :wee:

Lenke til kommentar

5153077[/snapback]

Vel... de fleste kjærester jeg har hatt, har jeg fersket etter jeg har vært på do etter sex for eksempel og de sjekker ut størrelsen på bh'en eller buksen mens de er alene på rommet mitt. Hadde kanskje sett rart på den som hadde kjøpt størrelse 36 eller medium til meg, det burde de kunne klare å skjønne. Har aldri skjedd heldigvis, siden de allerede har sjekket klærne ;)

Kjøper du blomster blir det "Hva nå du har gjort, har du vært utro" (Alle menn kommer med blomster når de har gjort noe som er galt)

5153077[/snapback]

Dummeste jeg har hørt. :)

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Følger du rådet til mange her om å gi et kort så blir det bare grining, "er jeg virkelig verdt så lite"

5153077[/snapback]

Hva slags damer har du vært borti, egentlig?

Lykke til videre.

Lenke til kommentar

det er jo du som kjenner henne, så du burde vite hva hun øsnker seg. Jeg fikk en parfyme, og en myyyyk bamse som kjæresten min hadde sprayet parfymen sin på, sånn at den lukter som han :love: Det var veldig romantisk syns jeg. prøv å kom på noe sånt, noe uorginalt. Det er ikke pengene det kommer ann på, det er tanken bak det hele.

Sexy undertøy (pass på at du vet srtl hennes!) er kjempestas å få da;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...