Gå til innhold

en bursdagsgave til kjærsten,men hva?

hølands_gutt

Anbefalte innlegg

spanking paddle = gammel pingpong kølle

crotchless panties = enkelt å fikse med saks :p

blindfold = skjerf noen?

handcuffs = personlig mener jeg silkeskjerf o.l. virker mer pirrende

dog collar = øh, dyrebutikken?

white flag = pøh, for pyser uansett...

kisen er 15, dama er sikkert ikke eldre...(sannsynligvis). skal vi virkelig gå å anbefale ting som strengt tatt passer til litt eldre folk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En alternativ tolkning av det å gi bort parfyme er «du lukter vondt nå», kanskje ikke en realistisk situasjon, men jeg synes uansett det er litt drøyt å overlate noe såpass personlig til noen andre.

Det viktigste er at gaven passer til personen, men skjerf, pene vanter/hansker, sko/støvletter, vesker og annet har for vane å treffe bra. I tillegg er det en selvfølge å få laget en pen blomsteroppsats og skrive et hyggelig kort/brev, pakk gjerne også inn en god flaske vin.

Lenke til kommentar

Alternativt vil en flaske parfyme, som virkelig passer til henne (forskjellige kropper har forskjellig reaksjon på parfyme. Det som lukter BRA på noen, lukter dritt på andre. Det gjelder å finne en parfyme som passer til personen og som reagerer bra på kroppen.) fortelle henne at du virkelig kjenner henne og/eller følger med på hva hun bruker selv.

Lenke til kommentar

skal vi virkelig gå å anbefale ting som strengt tatt passer til litt eldre folk?

Jepp.. :mrgreen:

Men fra spøk til revolver, hva med en time hos kiropraktor? 300 spenn.

middag, dyr middag. Ikke grandis eller noe piss. Men hjort og rype?

Tviler på at det blir så mye vin, men en jente setter alltids pris på en god middag. Nå vet ikke jeg noe om samlivet deres, men er alltids positivt og vise at man ikke er ute etter noe. Altså ikke tafsing etter mat, dette er til henne.. :tease:

Lenke til kommentar

Ja, jeg får nesten legge til et forbehold om det, du har et godt poeng der darkness|, om hun ikke er typen som kan finne på å ønske seg slikt, er det sikkert bedre med fotballsko, actionfilmer, øl og andre ting sånne andre jenter måtte like (dette er ikke vondt ment mot noen, jeg er bare totalt uvitende på området).

Lenke til kommentar

Kjøp en blomst av noe slag, lat som det er alt du skal gi og be henne lukte på den. Når hun lukter på den, finner hun en ring eller et halskjede iblant bladene.

Kjøp sånn "klippekort" . Da kan hun rive av lappen der det står "En halvtimes massasje av hele kroppen". De er geniale. NB! Dette er bare en tilleggsgave, tror nok ikke du kan gi BARE det ;)

Ellers går jeg for det andre sier her: det er du som kjenner henne best og vet hva hun setter pris på. Litt teit å kjøpe ring hvis hun ikke er den typen jente i det hele tatt. Det viktigste ved en gave (i hvert fall føler jeg det slik) er nok selve kortet og hva som står i det. :love:

Lenke til kommentar

Da finnes det ikke så fryktelig mange par som er noe særlig, Acolyt3, bare se i gullsmeder de siste dagene før jul. En kjenning av meg eier og driver noen gullsmedforretninger, rundt 21.-22. desember blir alt som koster under omtrent 4000,- flyttet slik at det ikke skal være så alt for lett å finne, samtidig som prislappene på det meste annet fjernes. Salget er helt vanvittig, de fleste av kundene er egentlig takknemlige for at de slipper å tenke på pris, de tør ikke prioritere det så nær julaften... :)

Lenke til kommentar
Dere var ikke serlig til par når du ikke vet hva du skal kjøpe...

5096358[/snapback]

Det er først etter 5-10 år at du har så god erfaring på gaver at du kan kjøpe det uten noen form for innspill...

Kanskje dama ikke vet hva hun har lyst på, da må man dekke noen behov hun ikke visste at hun ikke hadde...

Men, etter min mening, er det å kjøpe parfyme det samme som å si at "du lukter vondt", og å kjøpe smykke blir som å si "Du er ikke pen nok som du er".

Det beste hadde nok verdt å gi henne en stygg ting og si at hun trenger den for å jekke seg nærmere ned til nivået til andre jenter....

Lenke til kommentar
Hva med et enkelt lite kort og et fint "Jeg er glad i deg?"

pluss kanskje en liten middag.

Det enkle er ofte det beste.

5100863[/snapback]

Yeah, ingenting som å få iPod av damen, og gi et kort tilbake.

5101097[/snapback]

Har ikke fulgt med så mye her :p visste da ikke det.

Gi henne en psp :p

Lenke til kommentar
Gi henne en psp :p

Og senere kan du spørre henne om hun vil selge den for en billig penge. :p

On topic: Snart er det jo kino-dager, så du kan kjøpe to kort, som varer noen dager. En til henne og en som hun kan bruke bruke både på deg og eventuelt en venninne.

En koselig, intim middag i tillegg til det, vil nok gjøre susen.

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...