hølands_gutt Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 jeg lurer på om noen som kan komme med forslag til en bursdagsgave til dama mi? ikke noe sånn kjempe dyrt, min:100 opp til 2000 kr. -_takk_- Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Dildo, som nevnt i alle de andre trådene om gave til kjæresten. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Kjæresten min hadde bursdag i går, og jeg ga henne tre bøker; Typisk Norsk, En Langvarig Forlovelse og en sudoku-bok, i tillegg til prikken over i-en; hjemmehekla skjerf. Daniel Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 hehe den rødetsar, skal kjøpe en også skriver jeg på korte: til ***** fra: magnus og den røde tsar:P neei gutter vær litt mer seriøse, bøker er vel ikke riktig, dildo hmmm hu blir så fort kåt, og skriker og hyler:P er det noen parfymer dere kan forslå? gullkjeder? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 si at hun kan spare den til du drar bort elns Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) her var det mange særiøse poster ja. Han skal ha gave til damen, og han spør oss om hjelp. Ingen kommer jo med særiøse poster, bare tull og spam! On topic: Likte forslaget om parfyme eller noe kjede/smykke. Sjekk i en butikk, og spør de som jobber der! Zero Endret 1. november 2005 av ZeroMac Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 jo mange takk zeromac, hvertfall noen som skjønner hva jeg mener, jeg skal ut og handle snart da skal jeg spørre litt rundt;) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Hvorfor spørre hvis det bare er smykker og parfyme som er "seriøse svar"? Teit og uoriginalt spør du meg Endret 1. november 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hvorfor spørre hvis det bare er smykker og parfyme som er "seriøse svar"? Teit og uoriginalt spør du meg 5091768[/snapback] Det er ikke bare det som er særiøse svar. Men kom på noe annet som er nevnt her som ikke er tull unntatt penger,bøker,skjerf, parfyme og smykker? Resten var dildo'er og pistoler. Kjempeflott gave til en kjæreste. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Gi henne fint undertøy! Og litt skikkelig kvalitetsparfyme! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Det er ikke bare det som er særiøse svar.Men kom på noe annet som er nevnt her som ikke er tull unntatt penger,bøker,skjerf, parfyme og smykker? Resten var dildo'er og pistoler. Kjempeflott gave til en kjæreste. 5091797[/snapback] Wow. 2 av 4 svar? Et tips: Det er lov å spørre kjæresten i steden? Det er ofte de som vet hva de vil ha. Endret 1. november 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Personlig gave til 100kr >>>>> upersonlig til 2000. Jeg foreslår at du blir kjent med kjæresten, og finner på noe originalt og passende til henne. Noe personlig. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg foreslår at du blir kjent med kjæresten, og finner på noe originalt og passende til henne. Noe personlig. 5091899[/snapback] Du kan lage et kjeramikk-servise som du maler selv! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Rosa iPod mini? Christmas Cthulhu? en gull/sølvring? halskjede eller armbånd? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Christmas Cthulhu? 5091986[/snapback] Nå vet jeg hva jeg skal kjøpe! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 tenkte den ville falle i smak med visse her ja Lenke til kommentar
sixx Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 gå ut å spis.... eller kjøp under tøy:P kjøper du for stort blir hu sur(åhh...er jeg så feit) eller for lite (åhh...ønsker du at jeg skal være så tynn...jeg er bare feit...*skrik*) (den var det få som tok trur jeg ) Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 "Have you ever wanted to take control of your husband? Or have you, Mr Husband, ever wanted your wife to take control of you? Well here's your chance. Get this kit home and you can have all the dominatrix fun you want. Supplied with a white flag you can wave if things get out of hand. Includes: Spanking Paddle, Crotchless Knickers, Blindfold, Hand cuffs, Dog Collar and White Flag." her Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Er ikke sikkert hun trenger noen "ting" da, kanskje hun bare vil ha en koselig kveld med kjæresten? Ta henne med ut på middag, kino, McDonald's osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå