WaX[s] Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Som topic sier skulle jeg fått fiksa en form for nettverk militering, og med dette mener jeg at jeg kan kontrollere hvor stor mange av linja andre datamaskiner i mitt nettverk skal få.. Feks: Hvis jeg er 5stk kobla opp i nettverket mitt, vil jeg kunne ha muligheten til å limitere hvor mange kbs de gjeldene skal få.. Er utrolig kjipt når de bare laster og sånt, så får ikke jeg spilt.. Samme gjelder søstra mi, hu sitter jo med web cam og sånt tull! Så skulle hatt et eller annet programm så jeg kunne fått satt ned hastightet på alt det tullet! Vet at det finnes Netlimiter feks, men da må jeg jo installer det på den pc`n jeg vil ha limit på da.. Så kan jo også brukeren bare gå ut av Netlimiter, så det hjelper jo lite.. Så skulle hatt noe annet enn Netlimter! Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Eneste stedet du kan sette dette uten å ha tilgang til de andre maskinene er på selve routeren. Lenke til kommentar
WaX[s] Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Hvordan setter jeg det i rutern da? Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hvordan setter jeg det i rutern da? 5091642[/snapback] Først må du finne ut om den i det hele tatt støtter det. 99% av routerne som brukes hjemme støtter det ikke i det hele tatt. (bortsett fra de som bruker en eldre PC med linux som router) Hva slags router har du? Lenke til kommentar
WaX[s] Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Har to stk. Tviler på at noen av de støtter det, og orker ikke gå ned for å finne ut hva de heter. Jensen og D-link. Huff, så dumt altså. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Kjøp en router med pakkeprioritering. Da kan du velge hvilke pakker som skal bli prioritert, og du vil slippe lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå