Camron Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Har blitt admin på en DoD source server, men skjønner ikke hvordan det funker...Er absolutt nybegynner når det gjelder admin, så jeg trenger å få det inn med den minste teskjeen i skuffen... Eneste jeg vet er at jeg må binde en key, jeg vil binde F12, hvilken commans skiver jeg i console liksom? Og må admins bruke ett spess prog, console eller hva faen? Hvis console, gi gjerne commands og slik... Takk Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Regner med at serveren har instarllert ett program som tillatter at admins han manipulere andre spiller. Sikkert mani siden det er DOD:S (ikke sikker). Umm. Fant bare denne i slengen så ikke sikkert det er mani anyways. http://www.mani-admin-plugin.com/mani_admi...ation/index.php Endret 3. november 2005 av Veritas_ Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Fant ut av det selv... Bare binda en key, når jeg trykte på den kom det frem slik stilig meny der du kunne ordne alt kjempelett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå