The_Norsemen Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Hei:) Vi jobber med eit prosjekt på skolen der vi skal intervjue ein vk1 elektrikker, så da vill vi gjerne at noen frivillige personer her kan hjelpe oss. Quest? Hva er navne ditt? Hvorfor valgte du å gå elektro? Synes du at elektro er ett spennende fag? Hvilke fag har du på skolen? trives du med å gå elektro? Fortelle meg litt om det å gå elektro. Takk for hjelpen. Skriv litt mer og du... Endret 3. november 2005 av The_Norsemen Lenke til kommentar
acon Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Hei:) Vi jobber med eit prisjekt på skolen der vi skal intervjue ein elektrikker, så da vill vi gjerne at noen frivillige personer her kan hjelpe oss. Quest? Hva er navne ditt? Hvorfor valgte du å gå elektro? Synes du at elektro er ett spennende fag? Hvilke fag har du på skolen? trives du med å gå elektro? Fortelle meg litt om det å gå elektro. Takk for hjelpen. 5091364[/snapback] Ehm.. blir kanskje litt feil å spørre en elektriker hvilken skole han går på, og hvilke fag han har på skolen Skriv om spørsmålene eller spør en som går vk1 elektro Endret 1. november 2005 av acon Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hva er navne ditt? Rune Hvorfor valgte du å gå elektro? Det virket spenende. Synes du at elektro er ett spennende fag? Ja Hvilke fag har du på skolen? Automatiserte Anlegg, Elektriske Byggningsinnstalasjoner, Produksjon, Overføring og Forsyning av Elektrisk energi, Kropsøvning, Norsk, Engelsk, Samfunslære, Valgfag og Kommunikasjon og Signal anlegg. trives du med å gå elektro? Ja Fortelle meg litt om det å gå elektro. Utfordrende og spennende Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 VK1 Elektro var en gøy opplevelse... Byggningsinstallasjoner er vel det mest praktiske faget og minst teori i forhold til auto og kommunikasjon,signal og alarmanlegg... Koble opp en motor en tidlig morra i stedet for Diktanalyst på GK allmenne er MYE GØYERE og enklere en tidlig mandag morra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå