Empire of the Sub Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Hei! jeg har ikke så veldig stor peiling på hva forksjellen av ruter hub og switch er. Men til helgen skal vi ha med et par ekstra kamerater på lan en det vi vanligvis pleier å ha, så 5 ports routeren er ikke akkurat aktuelt her. Tenkte å kjøpe denna: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=104031&cks=PLS Men hvis vi kjøper en som ikke har nett-port (aka WAN, etc) er det ikke så mye å få gjort. Men, hvis dere anbefaler noen andre hubber/switcher/routere med minst 8Porter og mulighet for internett på alle pcene, tar jeg vel imot det - Jørgen. Endret 1. november 2005 av jhj Lenke til kommentar
Mbala Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Har ikke prøvd switchen, men utfra spesifikasjonene skal det gå helt fint å koble sammen opp til åtte stykker i LAN. Virker som et godt kjøp spør du meg. Billig og gjør det den skal. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Kan anbefale den på den sterkeste. Har en selv og den har surret og gått i snart 3 år uten problemer. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Kan anbefale den på den sterkeste. Har en selv og den har surret og gått i snart 3 år uten problemer. 5092782[/snapback] Samme her Den står i dette øyeblikket og deler nettet her i huset, noe den har gjordt en god stund. Anbefalles på det sterkeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå