plumbe Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Er medlem av film24.no som leier ut dvd gjennom posten. Jeg kopierer filmene hjemme ettersom de kommer i posten, så returnerer jeg dem. Ja, jeg vet det er ulovlig(unødvendig å legge inn svar på det punktet). Sender filmene tilbake samme dag som jeg får dem, er det stor sjanse på å bli tatt på dette? Kan film24.no kontakte politiet eller noe for å sjekke hjemme hos meg om jeg har brente filmer? Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Tror nok ikke du blir tatt, for dette har jeg holdt på med i flere måneder.. Er ikke medlem nå lenger, men det funka jo i grunn ganske bra.. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 hvorfor gidde å betale for å leie filmer, når du bare kan laste ned fra internett? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Vel, Film.no kan ikke på magisk vis "se" at en DVD har blitt kopiert, så sjansen for å bli "tatt" er nok ganske liten. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Da dette ikke er et forum for diskusjon av piratkopiering er denne tråden herved stengt og advarsel utdelt til trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg