Lada2103 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Nei, gått gjennom en god del bilder selv nå - av alle motortyper, og det er tydelig at Audi på A4 har plassert kontroll for setevarmere i dash'n ja. Må vel bare konkludere med at "italiereneren" ikke har setevarmere da. Vel, da er den ikke noe for den norske "baken" min. Surt, men.. for bilen hadde alt ellers. 5095007[/snapback] Du får kjøpe deg ei slik pute med varme i da, vettu, som du plugger i sigarett-tenneren. Koster ca. 300 kroner på Thorshov, så slipper du å gi avkall på bilen. Ødelegger kanskje stilen litt, men du holder ræva og ryggen varm i allefall. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 For å si det sånn. - varmeapparatet er nok det samme som på de norke. - Men 98% av importerte biler har ikke setevarme, så da må du nok kjøpe en "norsk" en - Har den klima blir det så fort varmt uansett ... jeg har skinn i min A6 uten setevarme, og ser ikke dette som noe problem bortsett fra de første 2 minuttene når det er 20+ kalde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå