myhken Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Vet ikke om det er normalt....men fikk en merkelig feil i dag: Får opp feilmelding i sikkerhetssenter, der jeg får en feil på brannmur. Brannmuren min er påslått, men hvis du ser på bildet jeg har lagt ved, klager den ikke på at pc'en mangler brannmur, men at: Windows oppdaget at brannmuren ikke beskyttes av en brannmur Så nå holder det ikke med brannmur på pc'en, men man må ha en brannmur for å beskytte brannmuren. Jepp, jepp Ikke rart folk blir paranoide... Problemet mitt, er at jeg faktisk ikke får bort denne meldingen. Slår jeg av brannmuren så klager sikkerhetssentret på dette, slår jeg den på, klager den på at jeg ikke beskytter brannmuren.....morsomt Endret 1. november 2005 av myhken2 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Syns du bare skal avinstallere "sikkerhetssenter" jeg. XPLite Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Joda, kan jo gjøre det. Har jo brannmur på ruteren uansett..... Men synes feilmeldingen var morsom for det.....er jo grenser for sikkerhet da. Men det sier kanskje litt om brannmuren til Windows XP, den er så dårlig at den må ha brannmur for å beskytte seg!! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Joda, kan jo gjøre det. Har jo brannmur på ruteren uansett..... Sikkerhets senter har ikke noe med brannmuren å gjøre. Den bare viser om du har det installert/skrudd på. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Se på bildet jeg la ved, den har noen den skulle ha sagt om brannmuren...... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Orginalen sier: ".. your computer is not protecetd by a firewall." Skyld på dårlige oversettere. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Men fortsatt noe rart, siden den begynner å mase om dette i dag. Er jo flere måneder siden jeg installert XP på pc'en....men men, har tatt bort varslinga på brannmuren nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå