Ol'H Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Byttet ut mellomnavnet, "hurlen"... Er vel bare jeg og vokalisten i postgirobygget som heter det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Preben eller Wilhelm. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Synes navnet mitt er litt kjedelig jeg. Heter Even. Vil heller hete Jesus, Hølje, Torvid eller noe annet sprøtt. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Preben eller Wilhelm. 5092981[/snapback] Kusina mi fikk for litt siden en kommende pappagutt, han skal hete Wilhelm. Selv ville jeg het noe fint noe, et litt langt og pent navn. Angelica, Benedicte, Cornelia osv. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Tom peng pong....eller atilla!! 5092339[/snapback] Han ene au pairen vår heter atilla Er fornøyd med Magnus Habbestad. Men MacGyver hadde vert et fett mellomnavn. Magnus MacGyver Habbestad Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Øst møter vest hadde også vært interessant: Leif Vilhelm Johnny Cornelius eller kanskje Birger Amadeus? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Grutle. Det navnet er über. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Léon Mitt navn er forøvrig Espen (Askeladd haha..) Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Mange fine navn her ja, men skulle jeg valgt et til meg selv måtte det blitt Gabriel. Rett og slett fordi det virker så mektig. (og nei, jeg er ikke kristien ) Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg syns Adolf er et fint navn... Synd ingen bruker det lenger :/ Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Jeg heter Skjalg A. Skagen. Vet ikke om jeg ville ha bytta det.. Foresten, kanskje etternavn til noe islandsk: Skjalg A. Grimsdottir Endret 2. november 2005 av skag1 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Noe japansk hadde vært fett. -Masatô Ibu -Naoto Takenaka Men det ultimate navnet: Takashi Miike (synd alle disse er opptatt) Endret 2. november 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 PeeWee eller bare Per Lenke til kommentar
pertm Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg er forsåvidt fornøyd med navnet jeg har. Det eneste som jeg ville ha anderledes det er at det skulle være lettere for engelskspråklige folk å utale riktig. Slik det er nå så kan både etternavnet og fornavnet mitt være ganske morsomt å høre engelskspråklige folk forsøke seg på. De klarer vanligvis ikke det så bra. Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 da hadde jeg valgt , Donny !! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Ville bytta ut etternavnet mitt, da dette lett blir svært feiltolka på engelsk. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Trym syns jeg er et fint navn. Kommer garantert til å kalle ungen min det når den tid kommer, uavhengig av kjønn :!: Ellers syns jeg også Damien er fint, men blir _litt_ for engelsk for norge syns jeg. Damien Olsen hahaha Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg vet ikke, syntes Walter er et fint navn. Tom Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Æsj, så ekkel tråd. Vil ikke hete noe annet. Navnet mitt er jo meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå