Jannis-15 Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 i spillet Carmegeddon TDR 2000 blir grafikken helt ødelagt med mitt nye GF4 Ti4400 kort, er det noen patcher eller instillinger jeg må bruke får å få det til å fungere? jeg bruker win2k jeg poster dette i "Skjermkort, skjermer" pga at det fungerte fint med mitt gamle Voodoo3 3000 AGP kort.. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Hvordan ødelagt, blir alt helt blått? (det ble det for meg) Prøv å endre innstillingen for fog table emulation (disp. properties->settings->advanced->more properties->Direct3D settings->Enable fog table emulation, så vidt jeg husker). Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 ikke direkte blått nei, mere delt opp i avlange trekanter.. litt vanskelig å forklare.. :sad: om du noen gang har prøvd å kjøre 3dmark 2000 (ikke 2001)med "singer-buffring" vil du se noe av det samme.. det gjelder forresten ikke bare i selve spillet men også i menyen+++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå