xD^^ Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Heihei. Det er ofte jeg hører på musikk når jeg gjør lekser, men så er det noen typer musikk som ikke passer til det. Derfor har jeg sett litt etter musikk som passer til lekser, men har ikke funnet så mye. Hører en del på Pink Floyd, men er nesten litt lei. Håper på noen gode forslag! Rolig og fin musikk. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Klassisk. Bach er bankers. Eller Grieg. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Har du noen forslag til sanger? For eksempel "Bach - *******"? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Karl Sanders - Of The Sleep Of Ishtar Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Lekse musikk?! He,he ååhh, jeg vet, jeg vet, sånn dere fæl musikk ehh... jo RADIOMUSIKK! :!: Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Den beste leksemusikken er stillhet sies det, men Kraftwerk eller Tangerine Dream fungerer for mitt vedkommende. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Den beste leksemusikken er stillhet sies det, men Kraftwerk eller Tangerine Dream fungerer for mitt vedkommende. 5091305[/snapback] Klarer ikke å tenke i stillhet. Tenker bare på hvor stillt det er. Instrumentaler er beste tenkemusikken. Gary Moore - Spanish Guitar, The Loner Steve Vai - For the Love of God m.fl. Yngwie Malmsteen - Black Star Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ill Bill - Anatomy of a school shooting. Forsåvidt kan man høre på alt av ill bill, necro + crew når man gjør lekser. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Klassisk. Bach er bankers. Eller Grieg. 5091070[/snapback] Ellers funker Gordian Knot bra for meg. Instrumental jazz-metal. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Leonard Cohen Einstürzende Neubaten Kraftwerk Erlend Øye Wolfsheim Dave Matthews Band Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hører på Tom Waits sitt album "Small Change" når jeg skal gjøre lekser. Herlig poesi innbakt i en utrolig tøff og mørk whiskeystemme. Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 ATB Burzum Coldplay Depeche Mode DJ Krush Dr. Dre Filter Hallucinogen Kanye West Led Zeppelin My Dying Bride N.W.A. Opeth The Mars Volta etc... Alt funker, egentlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå