Pug Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Hvilket merke er det "beste" til å brenne CD'er på? Verbatim? Emtec? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Min favoritt er Memorex black. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Verbatime går for å være det beste som er på markede, men liker MMore sine plater meget godt personlig. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Verbatim er glimrende, mmore er i min øyne meget overprisede billigplater, synes ihvertfall de er langt dårligere enn prisen tilsier, prostore er bra til å være billig-stuff. AtW Lenke til kommentar
fondus Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 jo, verbatim er kjempecd-er, de er en av de få som det går ann å brenne f.eks ps2 spill på. men de er også dyre da. personelig bruker jeg no-name cder, de er billige, og jeg merker ingen forskjell på dem i forhold til dyre plater. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Jeg kjøper 50pk spindel med SmartBuy fra Komplett. Nesten de eneste som har fungert på min 20x Aopenbrenner. Memorex er heller ikke så verst. Mmore er verst... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Gå for dyrere CD'r. Da får du faktisk mye mer igjen for pengene siden cd'ne ikke hakkes opp med en gang, og de er bedre til raske cd-brennere. Jeg for min del liker Verbatim. Og om jeg så må betale litt mer så er det VERDT DET! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå