Isdas Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Hei Jeg har alltid vært interessert data, og kommer nok alltid å være det. Dessverre har jeg aldri fått rota meg til å begynt skikkelig med C++, selv om jeg har lest en nybegynnerbok på emnet. Dessverre var denne utdatert, og en del feillære i tillegg, så nå har jeg bestilt "Accelerated C++", og venter ivrig på denne boken. Det jeg lurer på er følgende: Når jeg har lest denne boken, Accelerated C++, hva skal jeg gjøre etter det? Selvfølgelig kan jeg jo lage meg prosjekter, noe jeg antagligvis vil, men hvilke veier innenfor C++ kan jeg gå? Håper Accelerated er like bra som dere sier den er, og at jeg virkelig får lært meg det grunnleggende innenfor C++ denne gang . Takker for absolutt alle svar. Begrunn også hvilke veier jeg bør gå, og selvfølgelig hvorfor MVH Erik Aasmundrud
Flexo Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 (endret) Visst du lærer C/C++ ordentlig kan du tjene store penger på det. Visst du bestemmer deg for å begynne å arbeide innenfor avansert C programmering kan du tjene bortimot en million i året med 100 % stilling. Som sagt, det avhenger helt fra hvor sta du er og har lyst til å lære det, men resultatene kan bare bli bra Edit: Da snakker vi big business i Oslo, eller mest sansynelig utenlands, kanskje USA, men veien dit er MYE studering. Dessuten er det mangt innenfor C/C++ programmering, blant annet grafisk programmering med QT. Endret 1. november 2005 av ^FeKtus
Isdas Skrevet 1. november 2005 Forfatter Skrevet 1. november 2005 Skjønner godt hva du mener ^FeKtus... men list opp de forskjellige mulighetene, og eventuelt begrunn hvorfor man skal gå den eller en annen.... MVH Erik Aasmundrud
dayslepr Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 er det ikke lettere å snu på det? -- det finnes så mange typer programvare og systemer .... hvilke veier ønsker du å gå?
don_Vito Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Du kan jo fortsette med å lære deg f.eks Qt og OpenGL.. Og .net kanskje. Jeg har lært C++ ganske bra og er stødig på Qt, lærer du å bruke et grafisk bibliotek er det lettere å lære andre, og er nå godt i gang med OpenGL..
GeirGrusom Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Jeg brukte det senest til å rette opp koden til noen andre (det var faktisk masse feil i et program de solgte til firmaet der faren min jobber) de hadde f.eks. skrevet WTL:: der det skulle stå ATL:: eller ingenting og #include "vector"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå