Gå til innhold

åpne opp Xbox..umulig?

Freak627

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

Den er ikke umulig. I værste fall er det jo bare å bruke makt så får man den jo opp :p

Produsenten må jo være avhengig av å åpne den i mulige garantisaker ?!

Kanskje det er noen spesialskruer som er patentert til microsoft og konsollen, ikke vet jeg, jeg regner med at de finner på en smart løsning for deres skyld som gir oss vanskeligheter for å åpne den.

Lenke til kommentar
Den er ikke umulig. I værste fall er det jo bare å bruke makt så får man den jo opp :p

Produsenten må jo være avhengig av å åpne den i mulige garantisaker ?!

Kanskje det er noen spesialskruer som er patentert til microsoft og konsollen, ikke vet jeg, jeg regner med at de finner på en smart løsning for deres skyld som gir oss vanskeligheter for å åpne den.

5094737[/snapback]

Akkurat, det er det jeg mener. Det er jo som å skape seg selv problemer. Jeg ville heller levd med at hvis noen åpner boksen, mister de garantien. Enkelt og greit.

Tenk om en fyr sitter på Xbox fabrikken og produserer Xboxer. Så setter han på lokket da han tror han er ferdig, men så kommer han på at han glemte noe. Der var de pengene. Selvfølgelig blir ikke det sånn. Men at det blir noen uvanlige skrurer kan nok godt hende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Hehe.. Jeg tror ikke de glemmer noe før lokket er på plass, går vel mer på produksjonsfeil :p

Men går det ann å lage en patent på skruer slik at andre ikke får laget samme type skrujern til å åpne skruene? :hmm:

Lenke til kommentar
Hehe.. Jeg tror ikke de glemmer noe før lokket er på plass, går vel mer på produksjonsfeil :p

Men går det ann å lage en patent på skruer slik at andre ikke får laget samme type skrujern til å åpne skruene? :hmm:

5096216[/snapback]

Det var jo bare et eksempel da. ;)

Tror ikke det går ann å få patent på noen skruer, vet ikke. Men det er jo alltids mulig å mekke noe selv.

Lenke til kommentar

5096216[/snapback]

Det var jo bare et eksempel da. ;)

Tror ikke det går ann å få patent på noen skruer, vet ikke. Men det er jo alltids mulig å mekke noe selv.

5096637[/snapback]

Disny har jo patent på 'onkel skruen'..

Torx skruen er på D på dette bildet, så skulle tro at du kan bruke ett veldig lite flatskrujern.

Screw_drive_types.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...