Freak627 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 skal nå åpne opp xbox,en min(fordi jeg ikke har noe og gjøre) og at jeg er litt nysjerrig på hvordan den ser ut innvendig hehe... har prøvd og åpne men: er jo ingen skrue hull? ossen skal jeg klare og åpne den da? forslag? Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Husk at du mister garantien, hvis du åpner den. Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 http://www.llamma.com/xbox/Repairs/crack_open_that_xbox.htm Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 ok sånn som jeg sjønnte det: du må ta vekk føtta og skrape bort de klistremerkene så er det noen skruer du må skru opp? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Det stemmer. Under føttene/klistremerkene er det torxskruer. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 torx skruer.... argh hmm aner ikke om jeg har en sånn en... MS skal gjøre det vannskelig for oss brukere Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Er ikke det mulig å bruke et flatt skrujern da? Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 hmm har ett mini flatjern som fulgte med min coolermate 92x92 vifte... kan den brukes?? tro meg den er LITEN Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Prøv da Jeg måtte ihvertfall bruke flat skrujern, da jeg skulle ta ut harddisken og dvd-spilleren. Så ut som skruene var slit, torx skrujerna fikk ikke grep Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Flaten på skrujernet må jo fylle mellomrommet mellom begge sidene i skruehullet. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 dette skal prøves når jeg kommer hjem gleder meg som en unge... er møkk lei den bråkete vifta (argh) irriterende som et faen når jeg feks spiller kotor2 osv... Lenke til kommentar
nitro_ Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Åpne xbox er ikke umulig, men xbox360 skal det visstnok være verre med. Den har ikke skruer i det hele tatt i følge ryktene. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Det blir nok ikke umulig uansett. Det er jo komplett idioti og ikke kunne åpne den igjen hvis man først har lukket den, både for bruker og produsents del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Den er ikke umulig. I værste fall er det jo bare å bruke makt så får man den jo opp Produsenten må jo være avhengig av å åpne den i mulige garantisaker ?! Kanskje det er noen spesialskruer som er patentert til microsoft og konsollen, ikke vet jeg, jeg regner med at de finner på en smart løsning for deres skyld som gir oss vanskeligheter for å åpne den. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Den er ikke umulig. I værste fall er det jo bare å bruke makt så får man den jo opp Produsenten må jo være avhengig av å åpne den i mulige garantisaker ?! Kanskje det er noen spesialskruer som er patentert til microsoft og konsollen, ikke vet jeg, jeg regner med at de finner på en smart løsning for deres skyld som gir oss vanskeligheter for å åpne den. 5094737[/snapback] Akkurat, det er det jeg mener. Det er jo som å skape seg selv problemer. Jeg ville heller levd med at hvis noen åpner boksen, mister de garantien. Enkelt og greit. Tenk om en fyr sitter på Xbox fabrikken og produserer Xboxer. Så setter han på lokket da han tror han er ferdig, men så kommer han på at han glemte noe. Der var de pengene. Selvfølgelig blir ikke det sånn. Men at det blir noen uvanlige skrurer kan nok godt hende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hehe.. Jeg tror ikke de glemmer noe før lokket er på plass, går vel mer på produksjonsfeil Men går det ann å lage en patent på skruer slik at andre ikke får laget samme type skrujern til å åpne skruene? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hehe.. Jeg tror ikke de glemmer noe før lokket er på plass, går vel mer på produksjonsfeil Men går det ann å lage en patent på skruer slik at andre ikke får laget samme type skrujern til å åpne skruene? 5096216[/snapback] Det var jo bare et eksempel da. Tror ikke det går ann å få patent på noen skruer, vet ikke. Men det er jo alltids mulig å mekke noe selv. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hehe.. Jeg tror ikke de glemmer noe før lokket er på plass, går vel mer på produksjonsfeil Men går det ann å lage en patent på skruer slik at andre ikke får laget samme type skrujern til å åpne skruene? 5096216[/snapback] Det var jo bare et eksempel da. Tror ikke det går ann å få patent på noen skruer, vet ikke. Men det er jo alltids mulig å mekke noe selv. 5096637[/snapback] Disny har jo patent på 'onkel skruen'.. Torx skruen er på D på dette bildet, så skulle tro at du kan bruke ett veldig lite flatskrujern. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Er nok ikke utenkelig det nei. Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Er ikke torx bit'er noe alle har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå