El_PoLLa Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 soldat er som liero i multiplayer eller worms i realtime, det tar 5-6 mb og er gratis og laste ned ifra http://www.soldat.prv.pl det kan spiller av opptil 32 eller 64 spillere på maps som minner om across maps. gå til #soldat på efnet for siste oppdateringer og folk og spille mot. Lenke til kommentar
Skello Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 finst det server til spillet og ? :wink: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 det er da innebygget server-list i spillet.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Rått spill...bare digger slike! Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 26. august 2002 Forfatter Del Skrevet 26. august 2002 det er ikke mange som spiller spillet og vet om det, og serverne er høy ping og langt vekke... heng innpå #soldat på mirc for og støtte de som laget det, de lager ikke noe særlig updates når rekorden er 400 soldat-spillere som spiller på internett samtidig... jeg skal kanskje sette opp ded. server så jeg og noen venner kan spille med nice ping, jeg poster ip her om jeg gjør det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 dedicated server? hvordan? hadde dere btw rulla en side tilbake så hadde dere sett at jeg posta om akkurat samme ***** spillet netcoden i spillet suger, det er det som gjør at spillet går så laggete på internet, noe som gjør at få folk spiller det på internet. egner seg best til LAN etter min mening. mangler oxo en del grunnlegende ting til å spille kamper (kommandoer i en form for console) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå