Gå til innhold

Gratis telefon, skal ha noe rått. Men hva?

krissa

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal ha meg ny telefon nå, og denne skal jeg ikke betale, derfor har jeg muligheten til å velge en rå/dyr en, og nettop det har jeg tenkt til. Men dette er vanskeligere enn jeg trodde :p .

Så hva ville dere valgt? og gjerne hvorfor. Personlig behøver jeg ikke så mye funksjoner (men det er jo kult å briefe med :p). Jeg har sett litt på N90 pga denne fantastiske skjermen, men denne synes jeg var kvalmende stor. Jeg har også sett litt på Qtek S100 pga touch screen som er ganske heftig, noen bakdeler med denne telfonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Versågod..

Er bare å dra til din lokale forhandler og velge den med fetest pris da.

Men litt seriøst:

Du bør heller orientere oss om dine krav og dine behov pr. dags dato og evt. hvilke teknologier som er eller kan bli aktuelle for deg.

Du blir nok mye bedre fornøyd med en telefon som kler deg, enn en du ikke klarer å bruke og dessuten er unødvendig stor og plages med dårlig batteritid etc.

Se på malen.

MvH

Remerser

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Vurderer sterkt en Qtek S110. et par ting:

1. går det å bruke fingern på denne? ,eller må man bruke pennen? (vet det "går", men er det umulig vanskelig?)

2. Hvor får man kjøpt navigasjon til denne, og hva er prisen?

3. Hvor mye minne er det i telefonen? (minnekort?) Kan man lagre "ubegrenset" med SMS?

4. hva koster det å bruke msn?

Endret av krissa
Lenke til kommentar
ville valgt nokia 8800 en mobil med mer stilfaktor finner man ikke idag.

5092837[/snapback]

tuller du?

på bildet ser den veldig fin ut men når du holder den og har den foran deg..... den er ikke så kul som alle vil ha den til

@ krissa

Har størrelsen noe å si for deg?

Endret av obos
Lenke til kommentar

Størrelsen har jo noe å si, men jeg vil ikke si at S110 er noe beist av en telefon. Helt kurant størrelse. Jeg har også en K750 ved siden som jeg kan bruke.

Dette med navigasjon vet jeg man får, bare ikke hva det koster.

Og når det gjelder msn som er "gratis". Man betaler altså for gprs bruken bare. Dette er tilnærmet lik null er det ikke?

-Krissa

Lenke til kommentar

Skal du ha telefonen med en gang eller kan det vente? :p

Snart kommer jo Nokia med noen lekre påskudd i N-serien. Lurer på om alle har like sugent batteri, men det er tvilsomt.

Ellers har jo, som sagt tidligere, Motorola nettopp kommet med en tøffing ;)

N90 er en barsk telefon, men batteriet tappes fort, og du kan få mye annet fint til den prisen :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...