krissa Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hei. Jeg skal ha meg ny telefon nå, og denne skal jeg ikke betale, derfor har jeg muligheten til å velge en rå/dyr en, og nettop det har jeg tenkt til. Men dette er vanskeligere enn jeg trodde . Så hva ville dere valgt? og gjerne hvorfor. Personlig behøver jeg ikke så mye funksjoner (men det er jo kult å briefe med ). Jeg har sett litt på N90 pga denne fantastiske skjermen, men denne synes jeg var kvalmende stor. Jeg har også sett litt på Qtek S100 pga touch screen som er ganske heftig, noen bakdeler med denne telfonen? Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Det kommer jo snart en del mobiler med gode funksjoner, som samtidig har et kult design, og en akseptabel størelse. Blant annen Nokia 6280 Samsung D600 og SE W900. W900 er også en del større enn de 2 andre, men har også mange gode funksjoner og by på. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Versågod.. Er bare å dra til din lokale forhandler og velge den med fetest pris da. Men litt seriøst: Du bør heller orientere oss om dine krav og dine behov pr. dags dato og evt. hvilke teknologier som er eller kan bli aktuelle for deg. Du blir nok mye bedre fornøyd med en telefon som kler deg, enn en du ikke klarer å bruke og dessuten er unødvendig stor og plages med dårlig batteritid etc. Se på malen. MvH Remerser Endret 1. november 2005 av Remerser Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Imate Sp-5 eller Qtek 8310 (en og samma telefon), eller Nokia N70 Hvis du ikke er kresen så gå for 8800 som telekiosken i Moss vil ha 8500 spenn for Endret 1. november 2005 av kvakkster Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hva med den nye motorola telefonen da? 3G å greier. A1000 tror jeg den heter. Touchscreen, gps tror jeg det var å.... Lenke til kommentar
krissa Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Denne motorola telefonen, har den kommet? Virket temmelig fet.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 ville valgt nokia 8800 en mobil med mer stilfaktor finner man ikke idag. Lenke til kommentar
krissa Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Vurderer sterkt en Qtek S110. et par ting: 1. går det å bruke fingern på denne? ,eller må man bruke pennen? (vet det "går", men er det umulig vanskelig?) 2. Hvor får man kjøpt navigasjon til denne, og hva er prisen? 3. Hvor mye minne er det i telefonen? (minnekort?) Kan man lagre "ubegrenset" med SMS? 4. hva koster det å bruke msn? Endret 2. november 2005 av krissa Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 http://www.gsmarena.com/qtek_s110-1255.php er en koloss av en mobil på 150gram da... og med navigasjon, regner med at den skal gps noe det ikke står i spesifikasjonene.. Den har pocket pc 2003 os, altså den gamle utgaven. symbian og pocket pc os har "ubegrenset" sms minne msn er "gratis" du betaler bare for gprs delen. Lenke til kommentar
obos Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) ville valgt nokia 8800 en mobil med mer stilfaktor finner man ikke idag. 5092837[/snapback] tuller du? på bildet ser den veldig fin ut men når du holder den og har den foran deg..... den er ikke så kul som alle vil ha den til @ krissa Har størrelsen noe å si for deg? Endret 2. november 2005 av obos Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Motorola A1000 er på markedet ja. Den er ihvertfall i noen nettbutikker. Den ser mye råere ut enn 8800 og S110. Lenke til kommentar
nesjon Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg ville absolutt gått for en Vertu! http://www.amobil.no/artikler/ukens_flort/...signature/18360 http://www.amobil.no/nyheter//ren_gsm-luksus/5786 Telefoner hvor det oser kvalitet og stinker pris. ;-) Lenke til kommentar
krissa Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Størrelsen har jo noe å si, men jeg vil ikke si at S110 er noe beist av en telefon. Helt kurant størrelse. Jeg har også en K750 ved siden som jeg kan bruke. Dette med navigasjon vet jeg man får, bare ikke hva det koster. Og når det gjelder msn som er "gratis". Man betaler altså for gprs bruken bare. Dette er tilnærmet lik null er det ikke? -Krissa Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Mitt forslag er Mobiado Proffessional EM. Du får den til kun litt over 10 000 kr. Det er så og si en Nokia 6230i i litt annleis innpakning. Mer om mobilen, og bestilling, kan du gjøre her: http://www.mobiado.com/professional_EM.html edit: Som nevnt ovenfor er også Vertu et veldig godt valg. Endret 3. november 2005 av arehei Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Bortskjemte unger :!: Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Kjøp deg en sånn med diamant skjerm, husker ikke hva de heter.... Rundt 45 000,- tror jeg ^^ Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hva med Qtek 9000 da? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Skal du ha telefonen med en gang eller kan det vente? Snart kommer jo Nokia med noen lekre påskudd i N-serien. Lurer på om alle har like sugent batteri, men det er tvilsomt. Ellers har jo, som sagt tidligere, Motorola nettopp kommet med en tøffing N90 er en barsk telefon, men batteriet tappes fort, og du kan få mye annet fint til den prisen :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå