Gå til innhold

Hvilken klasse skal få Sulfuras?


Anbefalte innlegg

Slam blir ikke påvirket av Attack Power nerfen som netopp var. Slam er mer damage efficient i forhold til rage cost av Mortal Strike

 

Og MS er instant attack+ Godly debuff mot enkelte classes. Og forskjellen i dps er ikke stor etter "nerfen" uansett ;)

 

Og, å si at en pala kan auto critte for 900 med Sulfuras.. Vel, jeg har crittet 1200 med crusader proc og enrage ;) Dette med OEB. Hvorfor i det hele tatt sammenligne warrior vs. pala dps ? :D

5096096[/snapback]

 

sorry altså men som paladin har jeg allerede passert den magiske 1000dmg grensa på crit, jeg har gjort 1200 med Barbarous Blade. så vill nok bli høyere enn det^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sorry altså men som paladin har jeg allerede passert den magiske 1000dmg grensa på crit, jeg har gjort 1200 med Barbarous Blade. så vill nok bli høyere enn det^^

5096219[/snapback]

 

Det vedder jeg ganske mye på at du IKKE har gjort. Vi snakker ikke om crit med 200 buffs og battleground 30% damage eller hva du har gjort heller.

Endret av likferd
Lenke til kommentar
en pally på dragonmaw har dette, han critta vanlig crit på roguen min for 950 dmg ;)

5093604[/snapback]

 

Og hadde han vært warrior så hadde han MS critta deg for 2500...

5093934[/snapback]

 

Ja for å sammenligne vanlig swing crit og en special move Crit som MS er jo heeeeeelt logisk! :roll:...

 

i smell greedy warriors :tease:

5093984[/snapback]

 

Poenget var vel kanskje at paladins ikke har noe som kan sammenlignes med MS.

 

Så og si alt en warrior gjør påvirkes av våpenet hans. En paladin med Sulfuras blir ikke noe bedre til å heale eller buffe, heller dårligere, og diverse offensive spells blir heller ikke noe bedre. Eneste som påvirkes av weapon damage er autoattack og SoC så vidt jeg vet, mulig det er noe mer. Uansett mener jeg det er liten tvil om at en warriors damage vil øke mye mer enn en paladins ved å oppgradere fra feks en reaper til Sulfuras. Når man tar med at paladins gjør (bør gjøre hvertfall ;)) mye annet en å stå og slå med våpenet sitt så sier det seg selv at Sulfuras vil gjøre mer nytte for seg i hendene til en warrior.

 

Men gjør som dere vil :p

Lenke til kommentar

Sier bare 1 ting! Buff slam til 0.5 speed, non interruptable og melee attacks fortsatte å slå mens du brukte slam, det var imba times det ^^

 

Husker jeg så noen bilder av Xyshyna/Indalamar viste noe piccs av 4.2k slam crits med Dreadforge og grønt gear :D WHY måtte inda sende ut den videon? :( fuckings 4 timer senere var vi gimpa helt helvete.. :(

 

(men de har jo buffet oss opp til 2k crits iallfall igjen :D)

Lenke til kommentar

Det er en ting mange paladiner ikke forstår, vet ikke om det gjelder så mange her men... :whistle:

Det er at de ikke kan ha like mye dps som en warrior, rogue eller mage siden de kan heale og har 3-4 liv, samtidig som de har plate. Synes paladiner er fint som det er nå jeg, man bør vite at paladiner er en supportklasse, samtidig som jeg skjønner de som gjerne vil utnytte klassen sin mest mulig også når det gjelder skade.

 

Jeg har sett såååå mange latterlige paladiner som "charger" inn i en stor gruppe med horde og bruker consecration før de dør med full mana. Det jeg frykter mest som horde, og som gleder meg mest når jeg spiller alliance, er paladiner som spiller på det de er gode på. Healer, buffer og passer på basene i AB med sine mange liv til hjelpen kommer. Slik vil jeg at paladin skal spilles :yes:

Lenke til kommentar

Warriors tanker i MC og shit da, så hvorfor skal dem ha 2h? =)

Akkurat samme som å si at paladins healer, så hvorfor skal dem få fet 2h.

 

Hos oss bestemte vi at den som fikk alle matsa klare til droppet, den får. Og det var kun ÉN person dedikert/nok fritid til å gjøre dette og det var en shaman. Med litt lobbying fra denne personen fikk han sikret seg førsteretten til Eye of Sulf noe som egentlig er greit for oss. Desverre mangler vi enda ingots :/

Lenke til kommentar

Hørt om melee shaman? poenget mitt er at folk snakker om at i raid så er shamans bare healers, da kontrer jeg med at warriors bare er tanks.

 

Til referanse er top damagedealers hos oss warriors, så ja, jeg kjenner til dps warrios. Som du ser har jeg en 60warr selv, men har ikke noe i mot at palas får sulfuras.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...