Gå til innhold

Hvilken klasse skal få Sulfuras?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
en pally på dragonmaw har dette, han critta vanlig crit på roguen min for 950 dmg ;)

5093604[/snapback]

 

Og hadde han vært warrior så hadde han MS critta deg for 2500...

5093934[/snapback]

 

Ja for å sammenligne vanlig swing crit og en special move Crit som MS er jo heeeeeelt logisk! :roll:...

 

i smell greedy warriors :tease:

Lenke til kommentar

Man må jo nesten se hva som ganger raidgruppa når man fordeler slik imba loot. Og jeg vet ikke helt om paladinene blir flinkere til å heale/decurse av å ha det våpenet. Eller om det blir gjort så mye mer dps dersom en pally har Sulfuras. :innocent:

 

 

Men, det er klart.. Dersom han/henne har spinket og spart på materialene i evigheter, så burde de få sjansen til å by på ragnaros-dropsa. :)

Lenke til kommentar
Finnes bedre våpen til en warrior enn den.

5093008[/snapback]

 

som hva da?

5093314[/snapback]

 

Nefarian-sverdet, ymse rank14-våpen. Siden det er en mace, får man jo ikke det som gjør 2-handed weapons kult. Ingen +crit, chance to extra attack, ingenting. Mace spec er den eneste speccen som ikke øker dps. Ikke misforstå, sier ikke at den er dårlig, men det finnes bedre.

Lenke til kommentar
Finnes bedre våpen til en warrior enn den.

5093008[/snapback]

 

som hva da?

5093314[/snapback]

 

Nefarian-sverdet, ymse rank14-våpen. Siden det er en mace, får man jo ikke det som gjør 2-handed weapons kult. Ingen +crit, chance to extra attack, ingenting. Mace spec er den eneste speccen som ikke øker dps. Ikke misforstå, sier ikke at den er dårlig, men det finnes bedre.

5094110[/snapback]

 

 

 

 

Ser poenget ditt, men du må huske på at

 

1. Guilder som er i stand til å ta ned Ragnaros ikke nødvendigvis er i stand til å ta ned Nefarion.

 

2. En spiller som har mulighet til å ta ned ragnaros, ikke nødvendigvis er i stand til å bli rank 14, da dette krever flere spillere på en konto eller en ALVORLIG omlegging av livs-stilen.

 

Forresten så kan vel paladinene og shamanene også bli rank 14, så slipper de å rulle mot warriors på dette? :)

 

 

Sword/axe spec eller ikke, Hand of Ragnaros er uansett helt syk på skade med instant attacks. De fleste som går mace tar Improved 2h spec, som gir 5% mer skade istedenfor.

 

Så for vanlige dødelige krigere er nok dette det beste.

Endret av GRendal
Lenke til kommentar
1. Warrior (Ikke til å diskutere en gang)

2. Shamans (Helt syk skade med Enhancement specc + str / agi)

 

 

161868618. Loladin

5090700[/snapback]

 

 

... Spill en paladin å se selv om du vil ha bra våpen eller ikke. Folk tror paladins ikke kan gjøre dmg fordi de er bedrevitere, men har egentlig ikke peil. Paladin har bra dps men null dmg kontroll.

5091090[/snapback]

 

Har selv en lvl 50 Paladin. Så ikke kom og si at jeg skal spille Pala, for det har jeg allerede gjort, og kommer aldri til å gjøre igjen.

5093066[/snapback]

 

 

vel, paladins har bedre melee dps enn shamans, så jeg skjønner ikke helt hvor du vil hen. At shamans har totalt bedre dps p.g.a shocks osv, hjelper vel lite når man skal bestemme hvilken klasse som skal få et melee våpen.

5093248[/snapback]

 

 

Med Enhancement spec og Agi/Str gear så pwner Shamans Palas i melee dmg, jeg er restoration shaman og har crittet 800 på rent hit med macen min (Twig), og har veldig lite str-gear. Hvor mye kan da en shaman med Hand of Ragnaros gjøre med STR-gear mot en Paladin med Retrispecc? Ganske mye mer tror jeg, og hvis vi legger til WF så har ikke Paladin en sjanse.

Lenke til kommentar

Warrior med slam spec for the win.

Kan høres rart ut, men det er bedre enn mange tror. Siden mace spec ikke er noe bra, så ser jeg ikke vitsen i å bruke så mange poeng i arms, joda mortal strike er utrolig bra, men personlig liker jeg Slam best.

Med slam gjorde jeg mange % mer damage i zul gurub enn jeg gjorde med MS.

 

Arms

Deep Wounds Rank 3

Improved Rend Rank 3

Deflection Rank 2

Improved Overpower Rank 2

Two-Handed Weapon Specialization Rank 3

Tactical Mastery Rank 5

Impale Rank 2

Arms Total: 20

Fury

Improved Battle Shout Rank 4

Enrage Rank 5

Flurry Rank 5

Cruelty Rank 5

Unbridled Wrath Rank 5

Piercing Howl Rank 1

Death Wish Rank 1

Improved Slam Rank 5

Fury Total: 31

 

Jeg kjørte med dette speccet, og bruker The Unstoppable Force.

Slam blir ikke påvirket av Attack Power nerfen som netopp var. Slam er mer damage efficient i forhold til rage cost av Mortal Strike. Decent gear gjør at du critter nokså ofte, det vil si at du har flurry på en stor del av tiden du er i kamp. Slår du fort, får du mye rage til å bruke på slam.

Ikke undervurder dette, du bør seriøst prøve det ut selv en gang ;)

Endret av uberhunter
Lenke til kommentar
Slam blir ikke påvirket av Attack Power nerfen som netopp var. Slam er mer damage efficient i forhold til rage cost av Mortal Strike

 

Og MS er instant attack+ Godly debuff mot enkelte classes. Og forskjellen i dps er ikke stor etter "nerfen" uansett ;)

 

Og, å si at en pala kan auto critte for 900 med Sulfuras.. Vel, jeg har crittet 1200 med crusader proc og enrage ;) Dette med OEB. Hvorfor i det hele tatt sammenligne warrior vs. pala dps ? :D

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
en pally på dragonmaw har dette, han critta vanlig crit på roguen min for 950 dmg ;)

 

hadde jeg vært warrior ville jeg heller hatt spinal reaper, for axe spec, lettere å få tak i også :):love:

5093604[/snapback]

 

Jeg hadde blitt mektig skuffet hadde jeg crittet en rogue for under 1000 med sulfuras, for å si det slik. Får skjelden under 1k crits mot roguer, og jeg bruker TuF.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...