Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lekealarm til bilen (LED som blinker)..

Marvil

Anbefalte innlegg

Hvor får man tak i slikt..?

Har ikke tilgang på Biltema, Clas Ohlson her i byen, så forslag til ting på Internet tas godt imot. Har Torshov/BilXtra foresten..?

Sikkert litt kjekt å ha, bare en LED man fester på dashbordet som blinker slik alarmLEDs gjør. Er vel ikke mer innvikla enn en LED, et batteri og en kabel mellom med en motstand som kutter strømmen noen ganger.. :)

Noen som vet..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rått!

Da blir det en tur dit en av dagene og tittepå..

Begynner å bli skeptisk her, leser daglig om hærverk og innbrudd i biler i nabogatene her.. :( Natt til idag ble en pen E46 offer for ruteknusing 100 meter herfra..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Kjøpte en slik idag, kosta vel 30 spenn tror jeg. Så et batteri (9V) til 13 og en bryter til 10 for å kunne skru den av og på.

Problemet er bare at den jeg kjøpte lyser jo 2-3 ganger i sekundet, og da tiltrekker den jo seg mer oppmerksomhet enn den gjør noe godt..

Noen som har erfaring fra andre..? Så de skulle ha to forskjellige modeller hos BilXtra, men jeg fant bare en (det gjorde han også).. Mer normal linking er vel på rundt ett blink annahvert sekund..?

Kan det ha noe å si at jeg kjører den på 9V-batteri..? Fikk beskjed om at det gikk greit, jeg trodde man måtte ha 12V.

Lenke til kommentar
2-3 ganger i sekunder, det må bli litt av et lys-sjov :p

Har defa alarm som blinker 1 gang /sek, og synest det blinker noe fort.

5105996[/snapback]

Hehe, jepp, det er nok ingen vinner, nei.. :p

Kan høre på Thorshov om de har noe, evt se om BilXtra har noe eller om Internet har noe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...