Max Mekker Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Bestilte et Antec 3000b kabinett fra Efast.no den 13.10. Varen var ikke på lager, men skulle komme inn den 20.10. Varen kom på lager i begynnelesen av forrige uke, men den blir aldri sendt ut. Har sendt email og ringt dem, men de skylder på interne problemer hos underleverandøren. Når jeg purret igjen nå, så vet de fremdeles ikke når den blir sendt. I tillegg tar de forhådsbetalt. Når jeg bestilte så trodde jeg de bare reserverte beløpet fra kreditkortet, men de har belastet det. God skikk er jo å vente med å belaste kortet til varen blir sendt. Nå kansellerer jeg orderen for å få pengene igjen. Har god erfaring med en handel jeg gjorde hos dem for ca 1 år siden, men nå skal jeg holde meg unna. Annbefaler andre også å være forsiktig med den butikken. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg er ganske så sikker på at dette faktisk ikke er Efast sin skyld. Etter det jeg vet er Efast bare et kontor, og de benytter eksterne leverandører/lagre som pakker for dem på ordre. Jeg bestilte nemlig en LCD-skjerm der for lenge siden, og den kom fra Sverige. Men uansett; de må jo selvfølgelig ta ansvaret når slike ting skjer. Det er ikke alle som vet at de benytter noen andre som gjør det meste av jobben. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Det er ulempen med å bruke "mikkemus" leverandører. De har eget kontor, men ikke lager. Da kan sånt skje når de f.eks oppdaterer lagersaldo 1 gang per dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå