Simen1 Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Økningen til 512mb minne vil gi alt fra 0-10% ytelse økning vil jeg tippe. Med andre ord ikke forvent noe stort5102617[/snapback] Jeg brant meg på en tilsvarende kommentar i en annen tråd. Det endte med at jeg måtte trekke den tilbake siden det nye 512MB-kortet sansynligvis vil by på flere nyheter enn bare mengden minne. Det er snakk om å samtidig øke minnehastigheten voldsomt (opp til 50% økning) og øke GPU-hastigheten ganske mye (28%). Disse andre tingene vil nok gi et godt hopp i ytelse. Det eneste som er litt trist er at det sikkert missleder mange til å tro at det er mengden minne som gjør at det yter bedre. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Her er enda en test av dette kortet,den har samme svakheten som denne testen,nemmelig at det ikke sammenlignes med 2 x 7800 gtx selv om det koster mere . Men de har iallefall dette . - Cons $100 more than two 7800GTs A new case might be needed http://www.tweaktown.com/reviews/834/asus_...zzle/index.html Lenke til kommentar
Revox Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Økningen til 512mb minne vil gi alt fra 0-10% ytelse økning vil jeg tippe. Med andre ord ikke forvent noe stort5102617[/snapback] Jeg brant meg på en tilsvarende kommentar i en annen tråd. Det endte med at jeg måtte trekke den tilbake siden det nye 512MB-kortet sansynligvis vil by på flere nyheter enn bare mengden minne. Det er snakk om å samtidig øke minnehastigheten voldsomt (opp til 50% økning) og øke GPU-hastigheten ganske mye (28%). Disse andre tingene vil nok gi et godt hopp i ytelse. Det eneste som er litt trist er at det sikkert missleder mange til å tro at det er mengden minne som gjør at det yter bedre. 5105065[/snapback] Ja hvis de øker hastigheten på både minnet og kjerne vil det selvfølgelig ha en mye større innvirkning. Og fremtidige spill med store teksturer vil dra nytte av det. Var ikke klar over økningen av frekvensen så da trekker jeg tilbake uttalelsen min jeg også gitt. Lenke til kommentar
deleted Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Andre enn meg som leser dette i 2011? Får frysninger av å tenke på hva fremtiden vil bringe. Den integrerte grafikken i CPUen min er bedre enn dette . Lenke til kommentar
deleted Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Andre enn meg som leser dette i 2011? Får frysninger av å tenke på hva fremtiden vil bringe. Den integrerte grafikken i CPUen min er bedre enn dette . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå