expoke Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hei idag tenkte jeg å sette inn den selvbygde vannkjølingen min. det er kanskje litt flaut å spørre om men spørsmålet er som følger; CPU viften har stått fast på CPU'en veldig lenge, og jeg mistenker den for å sitte brutalt godt klitra til cpuen. og det er en thermal pad som er brukt.. ikke vanlig kjølepasta. bortsett fra å varme den opp så lurer jeg på om noen som har et godt tips om hvordan jeg skal få den av uten å røske av hele skiten? den er da kjøleren som følger med P4 cpuer jeg bruker. jeg viste ikke helt hvordan emne jeg skulle legge posten under. -eirik Lenke til kommentar
expoke Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Ingen som har ett tips på lur ? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Dra litt hardt? Greier du og få ut kjøler med CPU er du et skritt lengre Lenke til kommentar
expoke Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 (endret) men er ikke det FYFY? det var det jeg ville ungå somsakt jeg vet ikke.. ikke noe ekspert på sånt her Endret 1. november 2005 av expoke Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Legg den i dypfryseren en liten stund, og forsøk igjen... Lenke til kommentar
Hysteria Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Dette skjedde med meg engang der vifto stod litt fast, det hele endte med at eg drog litt skeivt og bendet et par pinner på cpu=) Men Fleksnes, hvor lenge er en liten stund da? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Prøv å vri og dra den til siden til du får tatt den av. Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Dette skjedde med meg engang der vifto stod litt fast, det hele endte med at eg drog litt skeivt og bendet et par pinner på cpu=) Men Fleksnes, hvor lenge er en liten stund da? 5092942[/snapback] Tja, 1-2 timer burde holde. Tviler på at noe mer enn det har så mye å si Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 som Pels sier, prøv å vri kjøleren litt fra side til side, mulig at det løsner litt da.. evt dra hardt, dra da rett ut/opp. Har selv dratt cpu ut av socketen. gikk bra. ganske sykt hvor hardt de egentlig sitter... Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Har hatt samma problemet selv, dro den bare rett opp, skithardt.. Gikk bra med cpu. Lenke til kommentar
expoke Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 (endret) ok ! takk for svar. jeg skal huske på dette! Endret 3. november 2005 av expoke Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 jeg frøs ned en engang, fikk den ikke av. så varmet jeg den opp med hårføner, da fikk jeg den av. Men prøv å dra den rett opp, det har jeg også gjort, CPU fulgte med, men det gikk fint. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Å fryse er vel ikke den beste ideen.. da burde man ihvertfall la kortet ligge leeenge før man tenker på å bruke det.. Hårføner skal vel funke ganske bra.. Selv vrir jeg bare litt fra side til side.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå