Vice Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hva i all verden er det folk klager over? Hadde dere klart å se litt lenger enn deres egen lille nesetipp hadde dere antageligvis hatt vett nok til å ikke komme med ironiske/teite utsagn som "Only in Norway" og "ja vi elsker dette landet". Synes dere kanskje det ville vært bedre med et totalforbud sånn som i stort sett hele resten av Europa? Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Nå er jo saken at det IKKE er forbudt her til lands, å vårt vakre nabo land Svergie. Så hvorfor OVERPRISE varen så mye. Når det tar 30 min å kjøre til naboen vår å kjøpe det til 1/4 av prisen. Smuglinga kommer til å gå opp mange %. Derfor sier jeg "Ja vi elsker dette landet" Staten gjør ikke dette for få folk slutte snuse, men en for at staten skal ha enda mer av lønna mi.! Endret 9. november 2005 av xanth0s Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 personlig syns jeg røyken kan gå opp 100% i pris snusen lukter ikke, og sjenerer meg ikke så mye som røyken. Selv om det ikke er bevist farlig, så kan det være det. For alt vi vet kan det være at de vil demme opp for muligheten. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Hva i all verden er det folk klager over? Hadde dere klart å se litt lenger enn deres egen lille nesetipp hadde dere antageligvis hatt vett nok til å ikke komme med ironiske/teite utsagn som "Only in Norway" og "ja vi elsker dette landet". Synes dere kanskje det ville vært bedre med et totalforbud sånn som i stort sett hele resten av Europa? 5126967[/snapback] En snusboks koster 25 kroner i sverige. Og 62 på bensinstasjon. Og rundt 55 kroner eller noe på daglivarebutikk. Det er allerede overpriset. Only in Norway. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Jeg betalte faen meg 70 spenn for en boks med skruf på statoil på telemarksporten. Det er den sykeste prisen jeg kan huske. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Hva i all verden er det folk klager over? Hadde dere klart å se litt lenger enn deres egen lille nesetipp hadde dere antageligvis hatt vett nok til å ikke komme med ironiske/teite utsagn som "Only in Norway" og "ja vi elsker dette landet". Synes dere kanskje det ville vært bedre med et totalforbud sånn som i stort sett hele resten av Europa? 5126967[/snapback] En snusboks koster 25 kroner i sverige. Og 62 på bensinstasjon. Og rundt 55 kroner eller noe på daglivarebutikk. Det er allerede overpriset. Only in Norway. 5141395[/snapback] Så du vil ha totalforbud som i resten av Europa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå