RBW Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hovedkortet PA1 Extreme lanseres i disse dager, med støtte for ATI Crossfire og Intels LGA775-prosessorer. Les mer Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Knæsj farge Men Elitegroup klinker desverre ikke så godt i mitt hode, vet ikke hvorfor.... Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Tøff farge. Men ikke så begeistret for elitegroup. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Kjekt med Ati-hk på markedet. Håper hw.no\eller aller helst Ok.no tester et slikt et snart. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 forferdelig sammensetninger av farger... Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ser ut som noe russiskprodusert julepynt :!: Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Jeg må si meg enige med fargene, juck! Homsepatruljen har visst ferie. Er det bare Multicom som fører ECS/Elitegroup her til lands? Tillegg til Crossfire er det godt å se så mye som 6 SATA kanaler. EDIT: Jo, pluss for passiv kjøling! Endret 1. november 2005 av AMD-King Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ser ut som noe russiskprodusert julepynt :!: 5090036[/snapback] Har du sett russiks julepynt? Likte dette kortet, har stort sett aldri likt Elitegroup, men kanskje dette kan snu seg nå. Men er det noen andre som syns at PCIe16x-portene er litt nært plassert?? Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 ble ikke crossfire skrinlagt tross alle feilene på det ang oppløsning og det der? hmm finn farge på hk skikkelig fjortis Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ser ut som de fleste her bryr seg mere om fargen på HK'en, enn hva selve HK'et har og by på Lenke til kommentar
vipewan Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 ble ikke crossfire skrinlagt tross alle feilene på det ang oppløsning og det der?hmm finn farge på hk skikkelig fjortis 5090566[/snapback] Du blander sammen Hovedkort og Skjermkort. Dog, oppløsning er heller ikke noe problem i skjermkort pasert på R520 familien (RV515,R520 og RV530) Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ser ut som de fleste her bryr seg mere om fargen på HK'en, enn hva selve HK'et har og by på 5090612[/snapback] Kanskje det har noe med legningen til "de fleste" ? Lenke til kommentar
kasey Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Dritt tøff farge! + 2x CrossFire PCI (XFire) + 6x SATA + Støtte for DDR667 WOW! Skal kjøpe det kortet! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ventetiden er nok ikke over helt enda, for Crossfire master-skjermkort er fortsatt like sjeldne som rosa elefanter... Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Ventetiden er nok ikke over helt enda, for Crossfire master-skjermkort er fortsatt like sjeldne som rosa elefanter... 5091965[/snapback] Ser rosa elefanter hver helg jeg...men ikke noen crossfire kort. Så jeg tror faktisk crossfire kort er mer sjeldne enn rosa elefanter Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Ser ut som noe russiskprodusert julepynt :!: 5090036[/snapback] Haha! Det kan du trygt si! Elitegroup klinger ikke akkurat så bra i hodet mitt heller. For meg virker det veldig useriøst å dårlig. Men kan ikke dømme etter utseende og navnet. Får vel vente på noen tester! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 hehe med fare for å få den samlede 1337 gruppen med cs folk på nakken nå, så må jeg si at elitegroup høres ut som en gjeng cs folk som har gått sammen for å lage tidenes mest grelle hovedkort. "woot! leet, haxxor detta kortet ruler osv" Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Med tanke på at Elitegroup faktisk er verdens største produsent av hovedkort burde ikke 1337 folka bry seg... Når jeg ser på kortet tenker jeg: "Jeg visste ikke at Stevie Wonder har jobb som fargekonsulent." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå