stian123 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Heisann Noen som vet om band som spiller lignende musikk som Nightwish og Evanescence? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Within Temptation. Du kan eventuelt sjekke ut Lacuna Coil, som jeg synes er en bedre versjon av de overnevnte bandene. Endret 1. november 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Epica (om du ikke syns Nightwish er pompøst nok...) Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Epica er litt tyngre, mere goth Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Theatre of Tragedy og Within Temptation. Var på kosert med sistnevnte på Roskilde i fjor, og det tok helt av. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Within Temptation er det som slår meg. Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Arcturus Avantasia Lacuna Coil Sirenia Kanskje til og med My Dying Bride faller i smak... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Evanescence? Da kan kanskje HIM være noe. Jeg anbefaler det overhodet ikke, men jeg ville heller aldri ha anbefalt Evanescence. Theatre Of Tragedy kan også kanskje være noe, men jeg vil heller ikke anbefale dette. Nightwish? Kanskje Orphanage kan være noe. Orphanage er ikke så veldig bra etter min smak, men det funker. Sirenia, derimot, er noe jeg vil anbefale på det sterkeste. Det er absolutt verdt å sjekke ut. Sjekker du først ut Sirenia, kan du ikke la være å sjekke ut Tristania også. Her har du noe.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Sonata Arctica lingner på Nightwish, litt lettere kanskje, men sjekk det ut i alle fall. Endret 1. november 2005 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå