norpheus Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Jeg kjøpte akkuratt et MSI GF2 64DDR, men jeg får ikke noe bilde opp!!!!! Jeg har et Abit KT7A hovedkort..... Jeg sliter veldig!!!!!!!! Trenger hjelp!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 har du prøvd å resette biosen? prøv å vrikke på kortet, evt. ta ut og sett inn igjen... spør en kompis om å prøve den på hans. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Morn. En kammerat av meg hadde det samme problemet med et GF2 MX kort. Vi prøvde det meste, men siden han har et dritt HK og en sugen BIOS så var ikke det til så mye hjelp :sad: Det funka på min menmen IBM Aptiva'n min er ikke noe å skryte av da hehe Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Hvis det ikke piper eller hyler noe er det sannsynligvis noe som ikke virker. Prøv med et annet skjermkort og oppgrader bios. Hvis alt er helt dødt er det sannsynligvis hovedkortet som har streiket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå