Gå til innhold

Skal ha meg ny sata disk

Mogge_

Anbefalte innlegg

Jeg har best erfaringer med Maxtor diamondmax 10 diskene. Disse diskene er kjappe, har liten varmeutvikling og er sånn midt på treet støymessig. Sjekk ut www.storagereview.com. Maxtor diskene gjør det alltid veldig bra i tester.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

til : ducmaster

mener dette etter egen erfaring.til og støtte meg opp finnes det en harddisk test som ble gjort her for ca 1/2 halt år sia av selveste HW Selv:)

jeg gidder ikke lete fram den selv men om du mener jeg tar feil ser jeg gjerne at du motbeviser meg

vennelig hilsen "usæl"

mulig jeg så leif her..

Lenke til kommentar

halvt år siden er da "lang" tid å bruke som referanse da ;) og du bør lese litt mer enn bare hardware sine tester for å få forskjellige synspunkter samt forskjellige kilder. som sagt så er det Hitachi diskene som har fått best kritikk den siste tiden,når det gjelder ytelse vertfall.

Lenke til kommentar

mente ikke nye hardisker i form av splitter nye disker, men feks har både samsung og hitachi kommet med 2 reviderte utgaver av sine respektive 250 gig hardisker. Seagate og også kommet med rev. utgave av sine Barracuda disker.

Storagereview har også testet hitachi disken og konkludert at det er en av aller kjappeste s-ata diskene på markedet per idag

http://www.storagereview.com/articles/2003...25VLSA80_1.html

Endret av ducmaster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...