Gå til innhold

Ny skjermkortkjøler i ShuttleSD31P

Koshs

Anbefalte innlegg

Hei.

Eg har kjøpt meg Shuttle SD31P og er veldig nøgd. For å nytta maskina til speling måtte eg setja inn nytt skjermkort, og valget datt ned på Sapphire sitt x800xl kort.

Og brått va støyen tredobla i systemet mitt, sjølv om sapphire sitt kort ikkje bråkar voldsomt. Eg har målt og funnet ut at Arctic Cooling sin ATI silencer Rev2 ikkje passar inn då den vil ta borti drevramma. Eksisterer det andre mindre kjøleløysingar med liknande kjøleevne og lågt støyniva som kan passa inn i min SD31P? Er det nokon med erfaring frå Shuttle og x800xl som kan hjelpa meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen.

Det er ikkje naudsynt på SD31P. Den har skjermkortet på andre sida. På den måten treng ein ikkje vera borti sjølve kabinettet, fordi vifta ligg inn mot midten på shuttlen. Det er romslig mot midten, men AlCu bygger mykje og eg er redd den tek oppi ramma til dvd-brenneren. Såg at ein annan hadde klart det på eit 6600gt kort, men trur at det kortet har GPU lengre inne på kortet enn X800XL og går difor klar av drevramma.

Andre som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ikkje mykje respons her, men eg fekk da til. Zalman si AlCu vifte på mitt X800XL kort i Shuttle sin SD31P gjekk kjempefint. Om med ein splittar på straumen kan eg kjøra zalmanvifta på 5 volt, og skjermkortet vart lydlaust. Utruleg deilig.

No er shuttlen den rolegaste maskina eg nokon sinne har hatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...