RunDa Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Jeg har hatt følgende i min pc: Abit Fatal1ty AA8XE Hovedkort for S775 Intel Pentium 4 540J 3.2 GHz Boxed Corsair TWIN2X 4300C3PRO DDR2, 1024MB Asus EN6600 GeForce 6600 256MB PCI-E Har hatt problemer med pc'n nå og sendte HK, CPU og RAM inn til sjekk hos komplett.no. De fant ut at HK og RAM var defekt! Og ga meg pengene tilbake pga de ikke hadde de på lager. Er det noen her som har noen anbefalinger på nytt HK og RAM?? Jeg vil gjerne gå for noe som er litt bedre hvis det finnes det der ute.. På forhånd takk for all hjelp og svar! Endret 1. november 2005 av RunDa Lenke til kommentar
RunDa Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Har sett på noen hovedkort nå: 1. Gigabyte GA-81955X Royal 2. ABIT AW8-MAX 3. ASUS P5ND2-SLI Deluxe Noen som har noen erfaringer fra disse kortene?? Eller noen som har noen mening eller tips om hva jeg burde velge? Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Har sett på noen hovedkort nå: 1. Gigabyte GA-81955X Royal 2. ABIT AW8-MAX 3. ASUS P5ND2-SLI Deluxe Noen som har noen erfaringer fra disse kortene?? Eller noen som har noen mening eller tips om hva jeg burde velge? 5094570[/snapback] Jeg ville tatt Abit kortet. Det er et konge kort. Det vant og så testen på HW.no Link Lenke til kommentar
RunDa Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Lite med respons fra folk på dette.. Men tror jeg får for ABIT AW8-MAX! Har sett litt på ram også nå... Har lyst på å oppgradere en del.. så har sett på disse Noen formening om dem? Eller noen som har noe å foreslå?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå