Joachim_F Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Take 2 har kommet med nyhetene mange har fryktet; Oblivion blir ikke klart verken til Xbox 360-lanseringen eller julehandelen. Les mer Lenke til kommentar
Mith Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Awww, jeg som hadde gleda meg til fri i jula, men Oblivion og ribbe :/ Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ja men Bethesda og MS lovte. *hulk* De sa vi skulle få TES 4 i desember... *buuhuu Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hmm, litt synd dette, da det var kanskje Oblivion jeg skulle ha til Xbox 360. Men, men. Håper det blir bra når de gir det ut da Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Æsj, eg som hadde gleda meg til nyoppgradert-data, juleferie og Oblivion, men - men. Får håpe det verkeleg blir endå betre no som dei får litt lenger tid å jobbe med spelet! Endret 1. november 2005 av Brighto Lenke til kommentar
HellslayR Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Heldigvis så er det jo ikke snakk om evigheter her, men bare noen få måneder Lenke til kommentar
Gunfreak_old Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 tror nesten x-box kommer til å tape noen penger på dette, da det er VELDIG mange som skulle kjøpe x-box på lanserings dagen bare pga. Oblivion Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Litt kjipt, men det er bedre at de utsetter det litt en å lage et halvferdig spill. Gledet meg egentlig til tidlig juleferie og litt Oblivion... Da blir det nok mer tid i snøen da Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Synd at de utsetter slike titler som virkelig ser ut til å være "cutting edge", spesielt grafisk sett, på nåværende tidspunkt. Når de så engang blir sluppet blir det jo ikke lenger like imponerende da det gjerne har kommet konkurrenter på markedet. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Trist Jeg som hadde gledet meg slik. Vel nå får jeg bare belage meg på mer venting. Dette betyr at jeg utsetter mine Hardware kjøp også. Fårhåpentligvis blir spillet bedre da. Og jeg får bedre og billigere hw etter jul. Sukk... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 da gidder ikke jeg kjøpe x360 før det kommer ihvertfalll.. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg griner nesten Det skulle bli den beste juleferien ever.. Hva skal jeg gjøre frem til det kommer ut da? Huff huff.. Det at de sier at de skal gjøre det bedre slik at det skal nå opp til forventningene våre er jo bare greit da, men trist er det at slikt tar så lang tid. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 utsatt til Q2 i tillegg. da er det ikke sikkert det kommer før Juni 06. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 HELSIKE! Nå begynner jeg å bli forbanna på disse tufsete utviklerne som tydelig vis aldri har hatt matematikk i skolen. Kan de regne 1, 2, øh... 5? Lurer på når de skal klare å holde det de lover. Enten er det utsatte spill, eller det er uferdige spill. Av og til også begge deler. Jaja, får nå håpe at denne utsettelsen har gode intensjoner, og at det ikke blir noe à la STALKER og DNF. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Leste nyheten i dag tidlig. Det var trist ja, men det var lite uventet når ryktene begynte å komme om at spillet først skulle utsettes til desember for amerika osv. Menmen, det var egentlig ikke det spillet jeg skulle kjøpe først til min xbox360. Ikke fordi jeg ikke vil ha det, men fordi jeg vil spille de andre launch titlene før jeg fordyper meg totalt i Elder Scrolls Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!! Lenke til kommentar
Heales Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg får gå mot strømmen jeg da, for dette tar jeg som meget gode nyheter. 1. Bethesda ber om utsettelse for å lage et best mulig spill, uten bugs etc. = good 2. Publisher godkjenner utsettelsen til tross for det enorme salget de ville hatt før jul = good 3. Spillet lanseres litt inn i 2006 og er mer polert, mer bugfritt og får bedre omtaler = good Hadde bare flere utviklere lært seg til det samme. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hmmm, litt leit dette ja.....selv om jeg egentlig ikke hadde tenkt å kjøpe spillet i utgangspunktet. Men på den andre siden, nå får iallfall utviklerne mer tid på seg for å få det ferdig og få det til å bli et godt produkt. Forøvrig er jeg nesten 100% sikker på at alle disse "uventede utsettelsene" vi har fått i den siste tiden er avtalt spill for galleriet ifra MS og utviklernes side. De sier først at de og de spillene er klare til launch av konsollen eller kommer like etter launch, deretter smyger de inn forsinkelsene i pressemeldinger nå og da ikke så lenge før launch dato. Både MS og utviklerne har visst ganske lenge at de aldri vil bli ferdige med alle spillene til launch, men de later som for å holde på interessen til folk of for å lage et stort spill sortiment. Dette er for å bygge opp hype fram mot launchdatoen og for å få mest mulig folk til å bestille konsollen, ren og skjær markedsføring. Kan hende jeg tar feil, men tviler ikke på at min teori kan vise seg å være sann. Men, men, livet handler da om andre ting enn bare spill. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!! Akkurat det samme gikk gjennom hodet mitt da jeg leste nyheten. Jeg synes dette var litt trist... har sett fram til spillet siden juni. Men får se det positive i det slik som Heales mvh. Valentino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg