Emmers Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg kjøpte meg en SE k750i og er fornøyd med mobilen i seg selv. Problemet er bare at min datamaskin mangler CD-rom, en ganske stor mangel, men jeg har arvet den og eller fungerer maskinen bra. Det jeg normalt gjør når jeg trenger drivere eller programvare fra en CD, er å flytte programmen, med en usb nøkkel eller lignende, over på min datamaskin også instalere programmet manuelt. Dette fungerer ikke med dataprogrammet til SEk750i da programmet blir instalert, men den ikke registrerer mobiltelefonen når jeg har den koblet til med usbkabelen. Jeg har prøvd å instalerer programmet direkte fra CDen på en annen maskin, ved å lete automatisk etter programvare når jeg får beskjed om dette fordi jeg oppretter kontakt mellom maskinen og mobilen. Denne beskjeden får jeg også på min datamaskin, men da jeg ikke har CDrom kan jeg jo ikke instalere på den automatiske måten. Noen tips? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Her kan du laste ned de programmene du trenger. http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...ps1_1&pid=10242 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå